اخبار ورزشیفوتبال جهان

برنامه های فوتبال انگلیس در فصل جدید با وجود کرونا

اتحادیه فوتبال انگلیس تمهیدات زیادی برای اجرای مسابقات فصل جدید لیگ برتر با وجود شیوع کرونا درنظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد ندارد در صورت گستردگی کرونا بین بازیکنان، مسابقه ای را در فصل جدید پیکارها به تعویق بیندازد.

بعد از آنکه در ماه مارس(اسفند- فروردین) موج اول شیوع کرونا پدیدار شد، مسابقات تا ماه ژوئن(خرداد- تیر) دچار تعلیق شدند.

همین امر باعث طولانی شدن فصل قبل رقابت های لیگ برتر انگلیس نظیر دیگر لیگ های قاره سبز شد.

اکنون نیز با وجود شیوع کرونا و ظهور مواردی بین بازیکنان در تعطیلات تابستانی، اتحادیه فوتبال انگلیس مصمم است تا طبق برنامه مسابقات را آغاز و به پیش ببرد.

در همین ارتباط دیلی میل، روزنامه معتبر انگلیس گزارش کرد اتحادیه فوتبال این کشور به باشگاه ها اعلام کرده اند با نمایان شدن مواردی از ابتلا به کرونا، مسابقات دچار تاخیر و تعلیق نخواهند شد.

در واقع زمانی که تیمی موارد ابتلا به کرونا بین بازیکنانش به حدی باشد که کمتر از ۱۴ بازیکن در اختیار داشته باشد، تمهیداتی برای انجام نشدن بازی تیم ها در نظرگرفته خواهد شد.

البته در موارد کم، تیم ها ملزم هستند با استفاده از بازیکنان تیم های پایه، جای نفر یا نفرات مبتلا شده را پرکنند.

طبق این گزارش اگر  بازیکنی پروتکل های وضع شده کرونایی را نقض کند یا به دوره انزوای اعمال شده توسط دولت پس از گذراندن یک سفر خارجی پایبند نباشد ، لیگ برتر انگلیس نیز درخواست به تعویق انداختن مسابقات را رد خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا