اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکایت عجیب فولاد از استقلال در پرونده بلبلی/ ابهام درباره دلایل هدر دادن پول در سوئیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه به فیفا از باشگاه استقلال در پرونده محمد بلبلی شکایت کرده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  فارس، در شرایطی که فدراسیون فوتبال چندی پیش باشگاه فولاد خوزستان را به خاطر انتقال غیرقانونی محمد بلبلی از سپیدرود محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون تومان محکوم کرده بود، حالا سعید آذری مدیرعامل فولاد با تهیه مدارک و ارسال به دادگاه عالی ورزش، از استقلال شکایت کرده است.

نکته عجیب اینجاست که آذری مبلغ ۲۲ هزار فرانک سوئیس برای رسیدگی به این پرونده پرداخت خواهد کرد. دادگاه عالی ورزش نیز برای برگزاری جلسه دادگاه نامه‌ای را به باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار پرداخت ۲۲ هزار فرانک توسط این باشگاه هم شده است.

البته مسؤولان استقلال اعلام کرده‌اند که در این پرونده نه شکایتی دارند و نه به آن ورود خواهند کرد، ولی ظاهراً سعید آذری برای این که ثابت کند فدراسیون در محکومیت فولاد دچار اشتباه شده، به صورت جدی خواستار رسیدگی به این پرونده و پرداخت ۲۲ هزار فرانک مبلغ هزینه دادرسی است.

مشخص نیست در شرایطی که فدراسیون و مقامات قضایی آن، صادر کننده احکام در ایران هستند و مرجع رسیدگی به اینگونه موارد بوده‌اند، چرا سعید آذری خواستار پیگیری این پرونده از طریق فیفا شده است. ریشه چنین رفتاری را باید احقاق حقوق دانست یا رفتارهایی خارج از عرف فوتبال با اهدافی دیگر.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا