اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بایرن مونیخ به دنبال پیشنهاد جدید برای جذب کین به مبلغ ۱۱۶ میلیون یورو

بایرن مونیخ تصمیم دارد در این هفته برای خرید هری کین، پیشنهادی جدید به تاتنهام ارائه کند.

به گزارش پیشرو ورزش، موضوع انتقال هری کین از تاتنهام به بایرن مونیخ به یکی از موضوعات بزرگ نقل و انتقالات فوتبال اروپا بدل شده است.

از انتقال هری کین در کنار احتمال حضور امباپه در رئال مادرید به عنوان بمب نقل و انتقالات صحبت می‌کنند.

ستاره انگلیسی تاتنهام به دنبال ترک اسپرز است و بایرن مونیخ شدیداً علاقه دارد تا او را جانشین لواندوفسکی در خط حمله بکند. برای این کار نیز ۲ پیشنهاد از سوی بایرن به تاتنهام داده شد که هر ۲ پیشنهاد از سوی دنیل لیوی، مدیریت باشگاه رد شد.

باشگاه تاتنهام برچسب ۱۱۶ میلیون یورویی به کاپیتان تیم ملی انگلیس زده و بایرن مونیخ نیز طبق گزارش پائول هیرست، خبرنگار تایمز آماده است تا در هفته جاری یک پیشنهاد جدید ارائه دهد.

از سوی دیگر جیمز داکر، خبرنگار تلگراف مدعی شده که جو لوئیس، مالک باشگاه تاتنهام به دنیل لیوی، مدیرعامل تذکر داده که اگر هری کین پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد، باید در این تابستان به فروش برسد.

باشگاه تاتنهام پیشنهاد دستمزد ۴۰۰ هزار پوندی در هفته به هری کین ارائه داده که این بازیکن همچنان آن را نپذیرفته است.

در این میان سایت آلمانی TZ نیز تایید کرد که «کتی گودلند»، همسر هری کین در روزهای گذشته در مونیخ حضور داشته است. گفته شده که کتی برای پیدا کردن خانه و مدرسه برای زندگی در این شهر، به آلمان سفر کرده است. سفر همسر هری کین، شایعات در خصوص انتقال او به بایرن را تقویت کرد.

در نهایت می‌توان این گونه وضعیت هری کین را تشریح کرد که باشگاه تاتنهام اصلا علاقه‌مند به فروش او نیست و خواستار تمدید قرارداد است. با این حال اگر بازیکن پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تاتنهام در این تابستان با قیمت ۱۰۰ میلیون پوند (۱۱۶ میلیون یورو) این بازیکن را به فروش خواهد رساند. تنها مشتری دست به نقد هری کین نیز بایرن مونیخ است که تصمیم دارد در این هفته پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

بایرن مونیخ در این تابستان بازیکنانی مثل کونارد لایمر، رافائل گوریرو و کیم مین جائه را خریداری کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا