اخبار ورزشیفوتبال ایران

لیگ دسته اول|جنجال در دیدار سپیدرود و گل ریحان

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری جنجالی مقابل تیم بدون شکست لیگ یک، تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و گل ریحان البرز در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌ها: جلیل شعرانی، صادق رستمی و علی ابراهیمی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سیدمهدی اسلامی – مهیار نوری – امید سام کن – امین تیزرو – نوید حیدری – محمدرضا زینال خیری – مجتبی محبوب مجاز – هومن ربیع زاد – عاشوری – جواد آقایی پور – محمد دادرسی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال گل ریحان البرز:

حجت صدقی – حمیدرضا دیوسالار – امید نظامی پور – مصطفی اکرامی – محمدحسین مهرآزما – محمدرضا خرسند نیا – علی محمدی – علیرضا ارجمندیان – امین درویشی – شاهین مجیدی – رضا معقولی.

سرمربی: محمد نصرتی

سپیدرود پس از شکست در الگیلانو مقابل ملوان، برای اعاده حیثیت به مصاف تیم گل ریحان می‌رود، شاگردان نصرتی در گل ریحان تاکنون شکستی در کارنامه خود ندیده‌اند و نمی‌خواهند رکورد خود را از دست بدهند.

سپیدرود دیدار را هجومی آغاز کرد ولی این گل ریحان بود که در دقیقه دوم مسابقه روی یک ضد حمله می‌توانست گل نخست مسابقه را به ثمر برساند، سانتر مواج بازیکن تیم میهمان با ضربه آکروباتیک مجیدی راهی به دروازه نیافت تا دو تیم همچنان با تساوی بدون گل بازی را دنبال کنند.

سرخ‌های شهر باران در دقیقه ۲۳ این موقعیت را پاسخ دادند، سانتر محبوب مجاز از روی یک ضربه‌ایستگاهی در آستانه دروازه به سامکن رسید و شوت این بازیکن با اختلاف اندک به بیرون رفت؛ داور در این صحنه اعلام آفساید کرد.

درویشی در دقیقه ۲۶ روی یک ضد حمله خطرناک می‌توانست برای میهمان گلزنی کند، ضربه‌این بازیکن بافاصله ناچیزی از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

بیش از دو هزار تن از هواداران سپیدرود رشت در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه نخست مسابقه فریاد شادی سر دادند! سانتر مواج محبوب مجاز از روی یک ضربه‌ایستگاهی در دهانه دروازه به حیدری رسید و این مدافع با ضربه سری دقیق، گل نخست مسابقه را به ثمر رساند، دو تیم با نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شدند.

نیمه دوم با میدان‌داری سپیدرود آغاز شد ولی گل ریحان خیلی زود به گل رسید، پاس عرضی داریوش ارجمندیان در محوطه جریمه به کیانوش میرزایی رسیده و بازیکن تعویضی گل ریحان با ضربه‌ای مهارناشدنی گل تساوی مسابقه را به ثمر رساند.

درحالی‌که دو تیم برای زدن گل پیروزی تلاش می‌کردند، در دقیقه ۶۶ مسابقه یکی از هواداران سپیدرود رشت خود را از سکوهای ورزشگاه سردار جنگل رشت به داخل مستطیل سبز رساند و اگر حضور به‌موقع مأمورین نیروی انتظامی نبود، فاجعه در ورزشگاه رخ می‌داد، هواداری که به‌شدت نسبت به عملکرد گلر سپیدرود رشت معترض بود و این اعتراض زمینه‌ساز ورود سایر هواداران به داخل ورزشگاه شد.

دیدار دو تیم پس از وقفه ۲۰ دقیقه‌ای مجدداً آغاز شد، سید مهدی اسلامی که مورد اعتراض هواداران سپیدرود قرارگرفته بود از زمین مسابقه خارج‌شده و جای خود را به تولایی گلر سوم سرخ‌های شهر باران داد؛ سپیدرودی‌ها در بازگشت به زمین می‌توانستند گل برتری را در دقیقه ۷۱ به ثمر برسانند، شوت سرکش هافبک سپیدرود پس از برخورد به مدافع گل ریحان راهی کرنر شد، کرنری که توسط محبوب مجاز فرستاده شد و ثمری نداشت.

دو دقیقه بعد گل ریحانی‌ها کرنر سپیدرود را پاسخ دادند، ارسال وینگر این تیم با ضربه سر امید رضایی پور در آستانه دروازه توسط تیزرو به کرنر فرستاده شد، کرنری که تکرار شده و ثمری برای تیم میهمان نداشت.

علیرضا ارجمندیان در دقیقه ۷۴ می‌توانست در غفلت مدافعین سپیدرود گل دوم تیمش را به ثمر برساند، کیانوش میرزایی زننده گل نخست سپیدرود با پاسی مورب، ارجمندیان را در موقعیتی ایدآل قرار داد و ضربه دقیق این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

بازی در این دقایق از سوی دو تیم هجومی دنبال می‌شود و سپیدرود روی یک ضربه‌ایستگاهی می‌توانست به گل برسد، مجتبی محبوب مجاز مطابق سایر ضربات ایستگاهی سرخ‌های شهر باران پشت توپ ایستاده و ضربه دقیق این بازیکن در آغوش گلر گل ریحان قرار گرفت.

سید محسن حسینی بازیکن گیلانی و اسبق سپیدرود رشت در دقیقه ۷۷ سکوت را به ورزشگاه آورد! ارسال مهاجم گل ریحان در محوطه پنج و نیم متر پس از تماس شاهین مجیدی به حسینی رسید و این بازیکن با چرخش سری استادانه گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

شاگردان نظرمحمدی نمی‌خواهند پس از شست در الگیلانو، بار دیگر طعم تلخ شکست را این بار در خانه بچشند، بازی هجومی و انتحاری سرخ‌های شهر باران نوید گلی دیگر در این مسابقه را می‌دهد.

عاشوری در دقیقه ۸۱ روی پاس استثنایی محبوب مجاز می‌توانست گل تساوی سپیدرود را به ثمر برساند، این بازیکن در موقعیتی ایدآل از شوت‌زنی امتناع ورزیده و توپ را در اختیار هم‌تیمی خود قرار داد، این فرصت به دلیل تعلل بازیکنان سپیدرود از دست رفت تا سرخ‌های شهر باران همچنان برای زدن گل تساوی تلاش کنند.

دادرسی در دقیقه ۸۴ جدی‌ترین موقعیت سپیدرود برای گل تساوی را هدر رفت، این بازیکن درحالی‌که مدافع گل ریحان را فریب داده و خود را با دروازه بان تیم میهمان در حالت تک‌به‌تک قرار داده بود، از پس گلر برنیامد و موقعیت سپیدرود هدر رفت.

پنجمین ضربه کرنر سپیدرودی‌ها در دقیقه ۸۶ رقم خورد، سانتر این بازیکن ثمری برای تیم میزبان نداشت و سرخ‌ها برای گل تساوی فرصت اندکی دارند.

گل ریحان در دقیقه ۸۷ می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد، خیمه بازیکنان این تیم روی دروازه سپیدرود با شوت پاپی خاتمه یافت و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

نوید حیدری در دقیقه ۸۹ با خطایی غیرحرفه‌ای، دومین کارت زرد خود از داور مسابقه را دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج شد، سپیدرود با ۱۰ نفره شدن کار سختی برای جبران نتیجه بازی در پیش دارد.

داور در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، ارجمندیان در نخستین دقیقه وقت اضافی با شوتی سرکش دیرک افقی دروازه سپیدرود را به لرز درآورد تا سرخ‌ها همچنان امیدوار به کسب تساوی باشند.

ضربه‌ایستگاهی سپیدرودی‌ها در سومین دقیقه مسابقه راهی به دروازه نیافت و ضد حمله‌ای خطرناک برای گل ریحان تدارک دیده شد، ضد حمله‌ای که کیانوش میرزایی با بی‌دقتی هدر داد تا دیدار دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود گل ریحان به اتمام برسد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا