اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه هوادار به داوری بازی با آلومینیوم و محرومیت ۳ نفر اعتراض کرد

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار به داوری دیدار با آلومینیوم و محرومیت ۳ عضو این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، حواشی و جنجال‌های دیدار هوادار و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی در تهران همراه بود به نظر می‌رسد با سوت داور بازی خاتمه نیافته و کماکان ادامه دارد.

اعضای تیم هوادار معتقدند گروه داوری که خودشان نتیجه را با اشتباهات‌شان تغییر داده‌اند، با گزارش خود منجر به صدور دستور موقت محرومیت ۳ عضو تاثیرگذار این باشگاه شده‌اند.

میلاد فاندر سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه هوادار با انتشار متنی در فضای مجازی به انتقاد از داوری دیدار با آلومینیوم پرداخت و تمارض و خطا را دلیلی برای مردود بودن هر دو گل تیم حریف دانست.

سخنگوی باشگاه هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد؛ باشگاه هوادار در واکنش به اتفاقات پیش آمده و پس از پایان بازی در هیچ سطحی از سرمربی، بازیکن تا مدیران، در اقدامی هماهنگ نسبت به عملکرد داوری، تا این لحظه واکنش خاصی نداده و تنها به نشر یک ویدئو روی خروجی رسانه رسمی بسنده کرده اما حالا که خبر محرومیت سرمربی، مربی و مدیر تیم منتشر شده، با حساسیت بیشتری این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا