اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

باشگاه های اروپایی مخالف رئال و بارسا به خاطر سوپرلیگ

تیم‌های اسپانیایی علیه رئال و بارسا از حضور در سوپرلیگ سر باز زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پیروزی سوپرلیگ مقابل یوفا، فلورنتینو پرز از امکان حضور تمامی تیم‌ها در این رقابت که ۶۴ تیم می‌توانند در آن شرکت کنند، صحبت کرد.

*تیم های اسپانیا حامی لالیگا

با این حال لالیگا خیلی زود به پیروزی سوپرلیگ واکنش نشان داد و آن را احمقانه دانست و پویشی با عبارت «در زمین خودت بدستش بیاور» به راه انداخت که تا به این لحظه ۱۷ تیم اسپانیایی از حضور در سوپرلیگ سر باز زدند.

اتلتیکومادرید، سویا، ختافه، آلباسته، میراندس،‌اسپورتینگ، مایوروکا، اوساسونا، ویارئال،‌والنسیا، کادیز، گرانادا، لوانته، وایادولید، تنریفه و کارتاگنا از اسپانیا علیه رئال و بارسا واکنش نشان دادند و اعلام کردند که وارد «سوپرلیگ» نخواهند شد.

*ایتالیا حامی جدی سوپرلیگ

موندو گزارش داده که تیم‌های ایتالیایی و همچنین پی‌اس‌وی آیندهوون، فاینورد، بنفیکا، پورتو، ستاره سرخ و اندرلخت برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند. پیشتر گفته شده که مارسی و لیون از فرانسه نیز علاقه‌مند به حضور در سوپرلیگ هستند.

با اینکه موندو مدعی شده بود که تیم‌های ایتالیایی موافق حضور در سوپرلیگ هستند ولی باشگاه رم رسماً اعلام کرد که تمایلی برای حضور در این رقابت ندارد زیرا معتقد است این رقابت حمله‌ای جدی به لیگ‌های کشورها و پایه‌های فوتبال می‌زند.

*دولت بریتانیا مخالفی جدی؛ منچستر متعهد به یوفا

دولت بریتانیا نیز مخالفت خود را برای حضور تیم‌های انگلیسی در سوپرلیگ اعلام کرد و مدعی شد در حال ایجاد قوانینی است که مانع حضور تیم‌ها در هر نوع رقابت مشابهی مثل سوپرلیگ شود. با این حال سایت رلوو اسپانیا گزارش داده که رئال مادرید باور دارد می‌تواند تیم‌های انگلیسی را برای حضور در این رقابت راضی کند.

باشگاه منچستریونایتد نیز ضمن اعلام اینکه علاقه‌ای به حضور در سوپرلیگ ندارد، در بیانیه‌ای نوشت: نظر ما تغییری نکرده و ما کاملاً به قوانین یوفا متعهد هستیم و ارتباط خوبی با یوفا و لیگ برتر داریم.

*درهای سوپرلیگ در بایرن بسته است

باشگاه بایرن مونیخ نیز در بیانیه‌ای قاطع اعلام کرد که درهای سوپرلیگ در بایرن بسته است و چنین رقابتی نشان دهنده حمله به اهمیت لیگ های داخلی فوتبال اروپاست.

باشگاه دورتموند نیز رسماً حضور در سوپرلیگ را رد کرد.

*مخالفت فرانسوی‌ها با سوپرلیگ

لیگ فرانسه مخالفت خود را با برگزاری سوپر لیگ اعلام کرد.

*کنایه‌ سنگین رئیس یوفا به سوپر لیگ

ما تلاشی برای متوقف کردن آنها نخواهیم کرد. آنها می‌توانند هر آنچه که می‌خواهند را بسازند و رقابتی با حضور ۲ باشگاه آغاز کنند. فوتبال فروشی نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا