اخبار ورزشیفوتبال ایران

باشگاه نساجی:هواداران و اصحاب رسانه به‌هوش باشند

باشگاه نساجی طی بیانیه ای از هواداران و اصحاب رسانه درخواست کرد که از کانال باشگاه همه اخبار نساجی را دنبال کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، همگان شاهدند که طی سه ماه گذشته چه شرایطی را باشگاه نساجی سپری کرده و دیگر نیاز به بازگو کردن آن نیست.

تیم‌داری در شرایط فعلی اقتصادی کشور و سیاست‌های حاکم بر لیگ، حقیقتاً فعالیتی جانکاه و غیربازده است اما مالکان باشگاه نساجی آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان طی سال‌های اخیر بدون هیچ چشمداشت و منتی، علی‌رغم بسیاری از کم‌لطفی‌ها، پای کار ماندند و اجازه ندادند، رویاها و دلخوشی‌های مردم، تباه شود.

در چنین شرایطی، تنها انگیزه مالکان فقط و فقط توجه و احترام مردم نسبت به آنان است اما متاسفانه شاهدیم برخی با چنگ زدن به هر ابزاری سعی در غبارآلود جلوه دادن اوضاع دارند و تمام هم و سعی‌شان در این است هر طور که شده شکافی میان مالکان محترم، ایجاد کنند، گاه با ارائه نظرات شخصی و تعمیم به فضاهای عمومی، گاه با برهم ریختن جو تماشاگران و گاه نیز توسل به برخی رسانه‌ها.

مجددا اعلام می داریم که هواداران فهیم و گرامی باشگاه نساجی هر گونه خبری در ارتباط با باشگاه نساجی را فقط از طریق روابط عمومی این باشگاه دنبال کنند و همچنین از دبیران محترم رسانه‌ها خواستاریم از بازنشر اخبار جهت‌دار و مغرضانه اجنتاب نمایند.

چه هواداران و چه اصحاب رسانه باید با وفاق و وحدت، شرایطی را ایجاد کنند تا محمدرضا مهاجری و شاگردانش در آرامش کامل به کار خود بپردازند و همچنین آقایان صنیعی‌فر و حدادیان نیز که تنها دلخوشی‌شان، رضای خدای متعال و شاد کردن دل انبوهی از مردم است، پرانرژی‌تر و شاداب‌تر از گذشته، لطف کریمانه‌شان را به باشگاه نساجی مستدام بدارند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا