اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

باشگاه سپاهان: حرف‌های ممبینی برای حفظ صندلی اش در AFC است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان ضمن محکوم نمودن اظهارنظر های خلاف واقع دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این صحبت ها چندپهلو و برای حفظ صندلی در AFC بوده‌است.

به گزارش پیشرو ورزش، صادق میرصالحیان در خصوص اظهارات هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد دیدار سپاهان و الاتحاد اظهار داشت: بعد از گذشت ۲۴ ساعت از لغو بازی انتظار بود فدراسیون فوتبال ایران نیز مثل فدراسیون فوتبال عربستان براساس وظیفه ذاتی خود از سپاهان حمایت کند ؛ اما به جای آن دبیرکل فدراسیون لطف کردند و یک مصاحبه مبهم و چندپهلو انجام دادند!

وی افزود: مسئله اصلی این بوده که ورزشگاهی که مورد تایید AFC قرار گرفته و در جلسه هماهنگی بازی، مجوز برگزاری مسابقه در آن صادر شده، به ناگاه توسط تیم الاتحاد عربستان ترک می‌شود. در بیانیه تیم عربستانی آمده که ناظر به آن‌ها گفته ورزشگاه را ترک کنند در حالیکه ناظر بازی سخن دیگری به نماینده باشگاه سپاهان گفت و دستور لغو بازی از سمت خود را رد کرد. او بیان داشت AFC به او دستور لغو بازی را داده‌است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تصریح کرد: انتظار بود این موضوع توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح شود، تا تصور آحاد جامعه نسبت به فدراسیون یک نهاد مقتدر و حمایت گر باشد. البته ایشان در جریان واقعه نیز نقش منفعلی داشت و بیشتر نگران تماشای بازی با فرزندان خود بود. باشگاه سپاهان ضمن محکوم نمودن اظهارنظر های خلاف واقع دبیرکل فدراسیون فوتبال که به گواه فوتبال دوستان چندپهلو و برای حفظ صندلی در AFC بوده‌است، صراحتا اعلام می‌نماید که هیچ‌گونه مسئله امنیتی در خصوص ورزشگاه نقش‌جهان مطرح نبوده و مسائل همان بوده در قبل بیان شده‌است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا