اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دو خرید جدید برای استقلال و پرسپولیس

با اعلام شرایط فروش سهام ۵۱ درصدی تیم های استقلال و پرسپولیس این پروژه وارد فاز تازه‌ای در بورس شد.به گزارش مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش ،هرچند از ایرانسل و همراه اول به‌عنوان متقاضیان اصلی خرید سهام ۵۱ درصدی این دو تیم نام برده می‌شود اما این اتفاق قطعی نیست. به این ترتیب از آنجا که سازمان خصوصی‌سازی خریداران را هنوز اعلام و مشخص نکرده نمی‌دانیم چه شرکت ‌هایی قرار است وارد رقابت شوند اما قطعا شرکت ‌های دیگر نیز پیشقدم شده‌اند و این دو اپراتور هم می‌توانند جزء خریداران باشند.
اخیرا شنیدیم دو شرکت خودروساز که در این راستا قدم برداشتند اما با وجود مخالفان فعلا موضوع را مسکوت نگه داشته‌اند چندی پیش دو باشگاه سایپا و پیکان به دلیل شرایط بد دو کارخانه سایپا و ایران‌خودرو با مشکلات مالی رو به ‌رو شدند. در آن مقطع بحث واگذاری امتیاز تیم‌های فوتبال این دو باشگاه مطرح شد تا به نوعی از زیان‌ده بودن این باشگاه‌ها جلوگیری شود.

گزارش اختصاصی از مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا