اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

بازی‌های آسیایی هانگژو: صعود تیم ملی امید ایران به یک چهارم

تیم ملی فوتبال امید کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت ۱۲ امروز در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو در ورزشگاه شانچنگ اسپورت سنتر به مصاف تایلند رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان رضا عنایتی تمام شد. 

سید حسین حسینی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و برای چهارمین بازی متوالی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش یکی از عوامل صعود ایران به نیمه نهایی بود.

ایران در مرحله بعدی به مصاف برنده بازی فلسطین و هنگ کنگ خواهد رفت.

داور : نصرالدین محمد نظمی (مالزی) 

کمک‌ها: بن خلیل محمد(مالزی) – بامبانگ سیانسودار(اندونزی)  

کارت زرد: امید حامدی‌فر، محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی از ایران/ پیتاک پیمپائه و آنوساک جایپس 

کارت قرمز: – 

گل: ارسلان مطهری(۱۴) و یاسین سلمانی(۸۲- پنالتی) برای ایران  

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(۷۶- یاسین سلمانی) سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، امیر جعفری(۸۷- امیر جعفری)، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد عمری(۶۳_ محمد حسین اسلامی) امید حامدی‌فر(۴۶_ فردین یوسفی) مهدی ممی زاده(۸۷- محمدرضا غبیشاوی) و ارسلان مطهری  
سرمربی: رضا عنایتی  

ترکیب تایلند: نوفون لاخونفون، تریسات فونگساکون، آنوساک جایپس(۷۳- چایاپیپات سوپونپاسوچ)، سونگنام سونگچای، هودسانید پوراچت، بورافا یوتساکون، ناکین ویستچات(۴۶_ پیتاک پیمپائه)، فوتچان کیتیساک، سانماهونگ جاکارپونگ(۸۸- آپیسیت سائنسیخامون)، کولسونگ واریس(۸۸-سیریمونگول راتاناپوم) و بونلها سیسا(۸۳- کریتسادا نونسارات)

سرمربی: سریسارو ایتسارا  

شرح گل‌

* در دقیقه ۱۴ روی اشتباه دروازه‌بان تایلند در ارسال پاس به مدافع خودی، ارسلان مطهری با هوشیاری اقدام به توپگیری کرد تا دروازه حریف باز شود. 

* این بار اشتباه مدافع تایلندی‌ها در دقیقه ۷۹ در دفع توپ مهدی ممی‌زاده را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان این تیم قرار داد اما لاخونفون روی بازیکن ایران مرتکب خطای پنالتی شد. یاسین سلمانی نیز با ایستادن پشت این توپ در جهت موافق حرکت دروازه‌بان تایلند توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد تا گل دوم ایران در دقیقه ۸۲ به ثمر برسد.

حواشی

*مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) مناف هاشمی(دبیرکل کمیته ملی المپیک) غلامرضا نوروزی(رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی) گودرزی و شعبانی بهار(اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک) با حضور در ورزشگاه نظاره‌گر این مسابقه شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا