اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

بازدید ورزشکاران و هنرمندان از آکادمی کشتی سلگی

ورزشکاران و هنرمندان از آکادمی کشتی سلگی بازدید کردند.به گزارش پایگاه خبری پیشرو ورزش، حضور ارزشمند آقایان مازیارخویشوند مدیرکل محترم پزشکی و رفاهی خانه هنر هنرمندان کشور و بازیگر ارزنده ی تلویزیون و سینما حسن شکوهی در جمع کشتی گیران آکادمی کشتی سلگی موجب دلگرمی و افزایش روحیه ی ورزشکاران شد .
در پی هماهنگی بعمل آمده آقایان مازیارخویشوند و حسن شکوهی روز یکشنبه مصادف با هفدهم مهرماه از محل تمرین کشتی گیران آکادمی کشتی سلگی واقع در مصلی شهر فردیس حضور یافته و ضمن تماشای تمرین کشتی گیران در جریان روند آمادگی و آموزش کشتی گیران قرار گرفتند .
در این بازدید دو ساعته که به منظور حمایت از ورزشکاران و بویژه کشتی گیران صورت پذیرفت ضمن بهره گیری از تجارب ارزشمند آقایان خویشوند در حوزه ی پزشکی ورزشی آقای شکوهی از فعالیت سابق خود در ورزش کشتی خاطراتی را مرور کردند .
در پایان بازدید مهمانان ضمن حضور در تشک کشتی و گرفتن عکس یادگاری خاطره ای ماندگار را رقم زدند.

حسن شکوهی بازیگر سینما و تلویزیون که خود از کشتی گیران و قهرمانان ایران بوده است گفت : بنده امروز از تمرینات کشتی استاد سلگی لذت بردم از دانش و تجربه ایشان ، و بنده امروز برام خاطرات زیادی زنده شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا