اخبار ورزشیورزش کارگری

ایران قهرمان جام جهانی فوتبال شرکت ها شد

رقابت های جام جهانی فوتبال شرکت ها از ١١ تا ١۴ آبان ماه با حضور ١۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی در شهر ابوظبی امارات برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال بانک سامان به عنوان تیم اعزامی به این مسابقات توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

نماینده ایران در بازی اول خود به مصاف نماینده انگلستان رفت که در نهایت به پیروزی پر گل ٨ بر یک رسید.

این تیم در دیدارهای بعدی مرحله گروهی مقابل تیم های بنگلادش و مراکش صف آرایی کرد که به ترتیب با نتیجه ۴ بر یک و ٣ بر یک از سد حریفان خود گذشت. در مرحله یک چهارم نهایی نماینده ایران با تیم میزبان دیدار کرد که در نهایت با نتیجه ۴ بر یک پیروز میدان شد. در مرحله نیمه نهایی ایران مجددا با مراکش رقابت کرد و با نتیجه مشابه مرحله گروهی این تیم را شکست داد.

نماینده ایران در فینال در یک بازی حساس به مصاف عمان رفت که در وقت های قانونی نتیجه در عدد ٢ برابر شد و در نهایت تیم بانک سامان در ضربات پنالتی پیروز شد تا جام قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد. میثم قنبری از تیم ایران به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

تیم بانک سامان نماینده ایران با کسب عنوان قهرمانی لیگ کارگران در سال گذشته با ١۶ بازیکن به جام جهانی فوتبال شرکت ها اعزام شد. اصغر مغانی، ابوالفضل شهبازی، امید عزیزی، محمد نامنی، سجاد تربت، محمدرضا درستانی، میثم‌قنبری، مرتضی قهرمانی، جعفرعلی آقاجانلو، حسین قاسمی، احسان محمدی و سعید زندی ١۶ بازیکن حاضر در این مسابقات بودند.

علی صانعی به عنوان سرمربی، مهدی اکبری و وحید شکری مربیان تیم، حسام محمودی سرپرست، مجتبی سلیمانی مدیر تیم و محمد شجاعیان به عنوان تدارکات این تیم را همراهی میکردند.

گفتنی است تیم فولاد هرمزگان دیگر نماینده ایران نیز طی روزهای گذشته به عنوان نایب قهرمانی رقابت های بین المللی فوتبال شرکت ها در آنتالیا ترکیه دست پیدا کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا