اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

انوشیروانی: اختلافی در وزنه‌برداری نیست مگر اینکه دوستی بخواهد سلیقه‌ای عمل کند

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اختلافی در این رشته نداریم، مگر اینکه دوستی بخواهد سلیقه ای عمل کند.

به گزارش پیشرو ورزش، سجاد انوشیروانی درباره آخرین وضعیت فدراسیون وزنه‌برداری، اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک گفته و امیدوارم سال خوب همراه با سربلندی، سلامتی، شادی و موفقیت باشد. از همه رسانه‌ها نیز بابت زحماتی که برای اعتلای ورزش کشور می‌کشند ممنون هستم. یک ماه است با افتخار به عنوان خادم و خدمت‌گزار در خدمت جامعه وزنه‌برداری هستیم.

وی افزود: البته از این مدت ۲۰ روز تعطیلات بوده و پس از ۱۰ روز استراحت قبل از عید، از روز گذشته رسما کار خود را در سال جدید شروع کردیم. ۸ ماه است می‌گوییم حال وزنه‌برداری خوب نیست و از دوستان عزیز در وزارت ورزش، معاونت اجرایی ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه، مجلس و کمیته ملی المپیک ممنون هستیم که با کمک آن‌ها قدم‌های خیلی خوبی برداشتیم. اعتباراتی را اخذ کرده و منتظر تخصیصش هستیم تا تجهیزاتی را از خارج بگیریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درمورد شرایط کسب سهمیه المپیک برای این رشته، گفت: ما ۳ سهمیه در بانوان و۳ سهمیه در آقایان می‌توانیم داشته باشیم. این مصوبه IOC است. برای آقایان برنامه‌ریزی کرده‌این تا بهترین نفرات را برای این ۳ سهمیه انتخاب کنیم. به کمک کادرفنی برای مسابقات گزینشی در حال برنامه‌ریزی هستیم تا ان‌شاءالله بهترین ترکیب را بفرستیم و بازخوردی که برای المپیک می‌خواهیم در بحث آقایان به دست آوریم. بهترین ۳ نفر را انتخاب می‌کنیم اما در بخش بانوان به دنبال کسب سهمیه هستیم و این ظرفیت را داریم. تلاش می‌کنیم و اردوهای خود را شروع کرده‌ایم‌. ۴_۳ خانم ما شانس دارند و تلاش می‌کنیم تعدادی از شانس‌ها را کسب کنیم. شاید هم نتوانیم سهمیه بگیریم اما دنبال این هستیم اتفاق مهم و تاریخی در بخش بانوان بیفتد.

انوشیروانی درخصوص اینکه مباحثی از داخل فدراسیون شنیده شده که اختلافات خفیفی در این مجموعه وجود دارد و این نگرانی هست تیمی که به این شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند در آینده شکافی بین‌شان ایجاد شود، گفت: هیچ اختلافی نیست. مطابق وظیفه و مسئولیتی که داشتیم، همه ظرفیت‌های وزنه‌برداری را در کنار کاری که هست آوردیم. عشق، علاقه و آرزوی همه ما موفقیت وزنه‌برداری است. همه چیز را هم از وزنه‌برداری داریم. دور هم جمع شده‌ایم ته کمک کنیم. اختلافی نیست و همه چیز خوب پیش می‌رود مگر اینکه یک دوستی سلیقه‌ای نخواهد کار کند.

وی افزود: در کار خود از کمک همه استفاده می‌کنیم. به این شکل هم نیست هر بزرگواری هر جا دلش خواست باشد. شرایط فدراسیون و برنامه‌ریزی‌ها به شکلی است که از بزرگان در جاهای بزرگ استفاده می‌کنیم. از نفرات باتجربه و بدنه جوان در کادرهای فنی استفاده خواهیم کرد که انرژی و انگیزه دارند. سیاست کلی ما حفظ قهرمانان است‌. برای پیشکسوتان نیز ارزش قائل هستیم. در دوره مدیریت مت کوچک‌ترین بی‌احترامی به هیچ بزرگ و قهرمانی نخواهید دید. مطمئن باشید این اتفاق نقطه عطفی در وزنه‌برداری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دکمه بازگشت به بالا