اخبار ورزشیورزش کارگری

انصراف طلوع کیان از نامزدی ریاست فدراسیون کارگری

فرهاد طلوع کیان، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ورزش کارگری با انتشار نامه‌ای از انتخابات انصراف داد.

به گزارش پیشرو ورزش، متن نامه طلوع کیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای سیدصولت مرتضوی
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند اینجانب فرهاد طلوع کیان، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ورزش کارگری به دلیل روند غیرقانونی برگزاری انتخابات مذکور، انصراف خود را اعلام نموده، به منظور پیشگیری از ابطال انتخابات بعد از برگزاری، نکات ذیل را تقدیم و پیشنهاد می کنم دستور لازم صادر فرمایید.

۱٫  آغاز فرایند: ثبت نام از نامزدها در آبان ماه ۱۴۰۱ انجام شد. برخی نامزدها طبق اساسنامه و آیین نامه وثاقت و امانت به لحاظ سوابق مدیریتی تایید نشدند. پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ به عنوان زمان برگزاری انتخابات، تعیین و اعلام گردید ولی به دلایل نامعلوم برگزار نشد. 

۲٫ تغییر قوانین: آیین نامه وثاقت و امانت انتخابات در مجمع عمومی فدراسیون مورخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ تغییر یافت و طبق آیین نامه جدید، برخی افراد تایید شدند! اکنون ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به عنوان زمان برگزاری انتخابات تعیین شده است.

۳٫ اشکال: در واقع، ثبت نام ها با قوانین دیگری انجام شده و حالا بعد از یکسال و اندی، انتخابات با قوانین دیگری برگزار خواهد شد! با این روند، بعضی نامزدها منصرف می شوند و بعضی افراد که ثبت نام نکردند حالا با قوانین جدید، درخواست ثبت نام و حضور در انتخابات را دارند. طبیعی است که با این مهندسی ناشیانه، قطعا بازنده های انتخابات شکایت می کنند و انتخابات باطل می شود.

۴٫ راه حل: الف. ثبت نام ها باطل شود و انتخابات بر اساس مصوبات جدید مجمع اخیر برگزار شود. ب. انتخابات بر اساس قوانین حین ثبت نام آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شود

تاکید دارم که دیگر اینجانب در هیچ شرایطی، تصمیم به حضور در انتخابات ندارم و این نکات را فقط برای رعایت قوانین و حسن برگزاری انتخابات تقدیم نمودم.

فرهاد طلوع کیان هفتم بهمن ماه ۱۴۰۲ 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا