اخبار ورزشیفوتبال ایران

الهامی: ما و استقلال هر دو می توانستیم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امشب بازی باکیفیتی را از نساجی و استقلال دیدیم.

به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال، اظهارداشت: برای هر دو تیم بازی و فوتبال با کیفیتی را دیدیم. استقلال نشان داد که به گزاف نیست که در صدر جدول قرار دارد. هر دو تیم با تفکر برای برد وارد زمین شده بودند و موقعیت‌های خوبی داشتند. شرایط بازی نشان می‌داد ۲ تیم جز برد چیزی نمی‌خواهند.

سرمربی نساجی با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیمش، گفت: به بچه‌هایم افتخار می‌کنم که مقابل تیمی که ۲۱ هفته است نباخته چقدر خوب و باکیفیت بازی کردند. بابت این بازی خوب از آنها تشکر می‌کنم. نیمه دوم آنطور که می‌خواستیم بر وفق مراد ما نبود به خاطر اینکه همه چیز دست به دست هم داد مانند اخطار گرفتن متین و ۲ خطای پشت هم کار را کمی سخت کرد. مجبور به تعویض اجباری شدیم، مهرداد مصدوم بود اما ریسک کرده و او را بازی دادیم که دوباره مصدوم شد.

وی افزود: هر چه به جلو رفتیم باد شدیدتر شد و ۲۰ دقیقه آخر وزش باد به ضرر ما بود و نمی‌گذاشت توپ ما وارد زمین حریف شود. استقلال از این شرایط استفاده کرد و رو به بازی مستقیم آورد که یکی دو موقعیت خوب شوت‌زنی هم داشت. بازی آنقدر جذاب بود که هم ما و هم استقلال می‌توانستیم برنده میدان باشیم. فوتبالی که شما دیدید متوجه شدید در دقیقه ۸۸ – ۸۹چقدر بازی با کیفیت و روان بود.

الهامی یادآور شد: به این مسئله باید داوری خوب آقای صفایی و همکاران او را اضافه کرد. به آنها تبریک می‌گویم و یکی از قضاوت‌های خوب را شاهد بودیم. صفایی نشان داد که چقدر توانمندی دارد و برایم جالب است که چرا آنها و همین طور برادران حیدری در مسابقات بین‌المللی قضاوت نمی‌کنند. آنها می‌توانند دربی را قضاوت کنند و از پس بازی خوب و سخت بربیایند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای مصطفوی معتقد بوده دقایق پایانی حقیقی در خروج خود اشتباه داشت و پنالتی برای استقلال گرفته نشده، تصریح کرد: چون در صحنه نزدیک بودم می‌گویم. داور در فاصله ۵ متری بود. اول ارسلان مطهری دایو کرد و بعد بازیکن افتاد. هر کی در این خصوص نظر بدهد، قبول می‌کنم جز ۲ نفر؛ سعید مظفری‌زاده و علی خسروی. پنالتی نبود و به خاطر همین می‌گویم این بازی بهترین قضاوت صفایی بود.

الهامی افزود: مطمئن هستم مظفری‌زاده برای فالوور جمع کردن می‌گوید پنالتی بود، خسروی هم می‌گوید پنالتی شیک و جانانه است. آقای هاشمی از افراد خوب صدا و سیماست و باید در بعضی کارها دقت کند تا حقی از کسی ضایع نشود. چون هاشمی را می‌شناسم و می‌دانم فرد سالم و دوست داشتنی است، اما این برنامه برای دوست داشتن نیست و برای همه مردم است. به خاطر همین می‌گویم ما حق داریم، سپاهان، استقلال و … حق دارند. اگر غیر از ۲ کارشناسی که گفتم هر عزیز دیگری نظری بدهد من قبول می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا