اخبار ورزشیفوتبال ایران

سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اراده و تفاهم ملی وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: با خصوصی شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می کند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارایه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است.

مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی بیان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود و هواداران عملا در اداره آنها سهیم می‌شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

سلطانی‌فر تاکید کرد: اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمدهای محدود فعلی باشیم، مسلما در آینده گرفتاری‌های عمیق تری پیدا می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا