اخبار ورزشیورزش تهران

انتصاب علی اسدی دولابی بعنوان نائب رئیس وعضویت هیئت رئیسه هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران علی اسدی دولابی بعنوان نائب رئیس هیأت و عضو هیئت رئیسه هیأت استان تهران منصوب شد.
به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، پیرو درخواست و پیشنهاد عباس صباغی ریاست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و با موافقت رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران،علی اسدی دولابی بعنوان نائب رئیس این هیأت و عضو هیئت رئیسه هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران منصوب و رسماً معارفه شد.

پیش از این علی اسدی دولابی دو دوره بعنوان رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به ورزش ملی مذهبی کشورمان خدمات شایسته ای انجام داده بود.

شایان ذکر است در حکم انتصاب اسدی دولابی آمده است:
جناب آقای علی اسدی دولابی
موضوع: ابلاغ
با سلام و احترام
با استعانت از خداوند منان و به استناد بند ۸ ماده ۱۱ اساسنامه هیاتهای ورزشی استانها و بنا به پیشنهاد رئیس هیات به موجب این حکم جنابعالی بعنوان عضو هیات رئیسه و نائب رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران منصوب می شوید تا برابر مفاد اساسنامه مزبور نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید. توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در سطح استان تهران از خداوند متعال خواهانیم .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا