اخبار ورزشیفوتبال جهان

استراماچونی:‌به خاطر کار در ایران شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارم

سرمربی ایتالیایی در مراسم معارفه خود با باشگاه الغرافه از شناخت خوب نسبت به فوتبال آسیا گفت.

 به گزارش  پیشرو ورزش ، آندره‌آ استراماچونی در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی الغرافه گفت: من بسیار خوشحالم که در قطر هستم و مفتخرم که برای باشگاه الغرافه قرار است مربیگری کنم. می‌خواهم از مدیریت ورزشی این باشگاه تشکر کنم که به علم و دانش من اعتماد کرد. به خاطر کار در ایران شناخت خوبی نسبت به فوتبال آسیا دارم.  من چیزهای زیادی درباره باشگاه‌های قطری می‌دانم، از جمله الغرافه که باشگاه بزرگی است و اندیشه‌های پیشرفت دارد. این تیم‌ جاه طلب است که بتواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

وی ادامه داد: من اینجا هستم که بهترین توانم را برای این باشگاه به اجرا گذارم و سعی دارم که برای پیشرفت الغرافه از هیچ چیزی دریغ نکنم.

سرمربی ایتالیایی گفت: برنامه ریزی در قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار لذت بخش است. این برنامه ریزی دقیق باعث می‌شود که همه پیشنهاد تیم های قطری را بپذیرند. اما من به الغرافه آمدم زیرا از لیاقت این باشگاه با خبر شدم و فهمیدم که چقدر می‌خواهد برای رویاهای بزرگ بجنگد و ایده‌های خوب دارد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا