اخبار ورزشیورزش تهران

انتصاب حسین شیرازی مقدم بعنوان مشاور ورزشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر

مشاور ورزشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر استان تهران منصوب شد.

به گزارش پیشرو ورزش، با حکم دکتر سید صادق صالحی (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر) ، حسین شیرازی مقدم بعنوان مشاور ورزشی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر استان تهران منصوب گردید.

در حکم ریاست اداره ورزش و جوانان اسلامشهر خطاب به حسین شیرازی مقدم آمده است:

ارجمند گرامی جناب آقای حسین شیرازی مقدم؛

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد ، تخصص، تجارب و شایستگی و زحمات حضرتعالی در توسعه ورزش در شهر قهرمان پرور اسلامشهر در کارنامه جنابعالی در بسط و گسترش اهداف عالیه ورزش،خواهشمند است تا اینجانب را بعنوان مشاور در حوزه های ورزش یاری فرمایید.

امید است با اتکال بر خداوند متعال و نگاه دقیق علمی متکی بر روحیه خدمتگذاری و خدمت رسانی و بهره گیری از ظرفیت پتانسیل موجود در راستای سیاست ها و وظایف ذاتی اداره ورزش و جوانان و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

توفیق روز افزون جنابعالی در ظل توجهات حضرت احدیت خواستارم.

سید صادق صالحی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهر اسلامشهر

گفتنی است در سوابق شیرازی مقدم:رئیس هیات اسکواش جنوب شرق تهران، رئیس هیات گلف شمال شرق تهران ، رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جنوب شرق تهران ، عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران و شهرستان تهران، دبیرکلی کانون جوانان شهر تهران ، دبیری موسسه جوانان آینده نگر طهران، مشاور در رشته های محتلف ورزشی، مدیر روابط عمومی ورسانه ای ، مدیر مسئول پایگاه خبری پیشرو ورزش و… به چشم می آید و تاکنون خدمات شایسته ای را به جامعه ورزش و جوانان ارائه نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

دکمه بازگشت به بالا