اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه هیات رئیسه با حضور کامل اعضا برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به میزبانی استان ایلام، اظهار داشت: امروز ۲۳ بهمن توفیق شد هیات رئیسه و ریاست فدراسیون فوتبال به مناسبت  سالگرد شهادت ۱۵ فوتبالیست که در یک جنایت جنگی و حادثه تاریخی در زمین فوتبال چوار به شهادت رسیده بودند، در استان ایلام و شهرستان چهار حضور پیدا کنند.

وی افزود: پس از حضور در مراسم یادواره این شهدا، جلسه هیات رئیسه با حضور همه اعضا در شهر ایلام تشکیل شد. براساس دستور جلسه‌ای که از قبل ارائه شده بود، بحث‌ها و گفت و گوهایی انجام شد‌.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مباحثی درمورد آیین نامه و اساسنامه هیات‌های استانی در این جلسه مطرح شد. قرار شد در بخش‌هایی کار کارشناسی بیشتری شده و در جلسات آینده ارائه شود. در حوزه گزارش‌ها، صورت های مالی و بودجه فدراسیون بحث‌ها و گفت و گوهایی داشتیم. اعضای هیأت رئیسه مصوباتی داشتند. در مورد برخی تیم‌های زیرنظر فدراسیون، قراردادهای آن‌ها، تبدیل قراردادها و نحوه همکاری با این تیم‌ها نیز بحث و گفت و گوهایی انجام شد و فدراسیون مصوباتی داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا