اخبار ورزشیسایر اخبار

امروز و فرداهای اسبقیان تمامی ندارد

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در یک ماه اخیر روزهای مختلفی را برای تعیین سرپرست فدراسیون دوومیدانی تعیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رفتارهای منفعلانه وزارت ورزش در تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش صدای اهالی ورزش را درآورده و مشخص نیست این وزارتخانه با چه اهدافی فدراسیون‌ها را در آستانه المپیک به حال خود رها کرده است.

دوومیدانی یکی از فدراسیون‌هایی است که این روزها گرفتار بی برنامگی‌های وزارت ورزش شده و اهالی آن هر روز نگران‌تر از گذشته می‌شوند.

اسبقیان، مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها که وظیفه معرفی سرپرست برای فدراسیون‌ها را دارد، در طول یک ماه گذشته چندین بار برای تعیین سرپرست برای دوومیدانی امروز و فردا کرده و  این روزها هم دیگر در دسترس نیست.

او اواخر هفته گذشته در مصاحبه با فارس اعلام کرد که شنبه یا یکشنبه این هفته قطعا سرپرست مشخص خواهد شد، اما با وجود گذشت سه روز هنوز خبری نشده است.

مشخص نیست وزارت ورزش چرا تا این حد بازی موش و گربه برای تعیین سرپرست راه انداخته است. آیا حضور کیهانی با این شرایط در فدراسیون قانونی است؟ وزارتی که خودش باید مجری قانون باشد و جلوی قانون گریزی فدراسیون‌ها را بگیرد خودش دچار بی قانونی شده است.

۱۵ شهریور باید تکلیف فدراسیون مشخص می‌شد، اما با وجود گذشته بیش از یک ماه هنوز خبری نشده است. در حالی که کمتر از ۱۰ ماه تا آغاز المپیک مانده و باید برنامه‌ها نهایی شده باشد و همه دوومیدانی کاران تکلیف خود را بدانند، وزارت ورزش در این بین همه چیز را به عقب انداخته است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا