اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

الهلال رکورددار برنده ترین باشگاه تاریخ فوتبال

الهلال ۶۷ مین جام خود را فتح کرد و به پرافتخارترین باشگاه عربستان تبدیل شد.
به گزارش پیشرو ورزش، الهلال با فتح سوپر کاپ عربستان بردهای متوالی اش در این فصل را به عدد ۳۹ رساند تا «بهترین باشگاه تاریخ فوتبال شود».
الهلال عربستان با ارزش ۲۴۲ میلیون یورو گران ترین تیم کنونی و تاریخ فوتبال آسیا به شمار می آید. یعنی ارزش این باشگاه فوتبال سعودی دقیقا ۲ برابر ارزش کل لیگ برتر فوتبال ایران (۱۲۱ میلیون یورو) است.
الهلال پیش از این در این فصل با الاتحاد ۶ بار بازی کرده بود. این بازی به ال کلاسیکوی عربستان شهرت دارد و تیم آبی‌های ریاض در این فصل در هر ۶ بازی هم برنده شدند تا در ال کلاسیکو هم رکورد بی نظیر ۱۰۰ درصد برد در مسابقات یک فصل را کسب کند.
جشن قهرمانی الهلال را در زیر تماشا کنید.
نشریه الریاضیه عربستان گزارش می‌دهد که الهلال به باشگاهی تبدیل شد که بیشترین جام را در تمام تورنمنت‌های داخلی و آسیایی در میان باشگاه‌های عربستان کسب کرده و ۶۷ مین جام قهرمانی اش را فتح کرد.
نشریه عکاظ عربستان خبر می‌دهد که الهلال با بایرلورکوزن و ژابی آلونسو رقابت تنگاتنگی در این فصل فوتبالی دارد. تیم عربستانی تاکنون در ۴۲ بازی شکست نخورده و لورکوزن هم در ۴۲ بازی شکست نخورده اما تعدادهای بردهای متوالی الهلال ۲ برد بیشتر از لورکوزن است و ژابی با ۳۷ برد، ۵ تساوی پایین از الهلال قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا