اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

الهلال به دنبال جذب کانسلو

الهلال عربستان علاقمند است بازیکن قرضی بارسلونا را به خدمت بگیرد.
به گزارش پیشرو ورزش، ادامه فعالیت ژائو کانسلو یکی از اهدافی است که مدیریت ورزشی بارسلونا برای تابستان پیش رو تعیین کرده است.
مدافع کناری پرتغالی که به صورت قرضی از منچسترسیتی به بارسلونا آمده یک شروع کننده بلامنازع برای آبی اناری‌ها بوده و همه کاره بودن او کلید موفقیت این تیم بوده است.
هیچ شکی در مورد تمایل کاتالان‌ها برای حفظ او در باشگاه وجود ندارد و خود بازیکن نیز مایل به ادامه کار است. براساس گزارش اسپورت، پیگیری بارسلونا برای ادامه ماندن کانسلو در این باشگاه می تواند با چالش جدی الهلال عربستان مواجه شود.
الهلال به دنبال جذب دائمی ستاره منچسترسیتی است در حالی که بارسلونا می‌خواهد قرارداد این بازیکن را باز هم به صورت قرضی تمدید کند.
منچسترسیتی تابستان گذشته نیز در حال مذاکره با عربستان و همچنین آرسنال بر سر فروش کانسلو بود اما در نهایت، اراده این بازیکن برای پیوستن به بارسلونا نقش کلیدی ایفا کرد. حالا منچسترسیتی دوباره از علاقه به این بازیکن در عربستان و به طور خاص الهلال مطلع شده است.
با وجود اینکه کانسلو اعلام کرده در باشگاه بارسلونا راحت بوده و آرزوی او در جمع کاتالان‌هاست اما پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال هم بسیار مهم است. در نهایت همه چیز بستگی به نظر و اراده کانسلو دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا