اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروانی: آرزوی‌‌مان باز شدن پنجره نقل و انتقالات است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم پس حق‌مان حضور در جام باشگاه‌های آسیاست.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی بعد از برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر و اعتراضات به داوری، اظهارداشت: فشار روی همه تیم‌ها هست. خدا را شکر ۳ امتیاز مهم بود که به دست آوردیم. خوب هم بازی کرد و حق‌مان برد بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بعد از نتیجه ۲ بر صفر سوت‌ها برگشت، گفت: اجازه دهید راجع به قضاوت‌ها صحبت نکنیم اما قضاوت در مجموع خوب شاید داوران اشتباه داشته باشند اما فشار هم روی تیم‌ها و هم داوری زیاد است. ان شالله درست می‌شود.

پیروانی درباره صحبت‌های اولیایی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای و اینکه گفته شما نباید دخالت کنید، تصریح کرد: ادبیاتی که دوست عزیز به کار برده قشنگ نیست و با این ادبیات مطمئن شدم می‌خواهند جای ما تیمی دیگر را معرفی کند. من اطلاعات داشتم که صحبت کردم، ما ۴ تا نامه زدیم و جوابی نگرفتیم. شما کارتان است اگر می‌دانید مشکل چیست ما هم می‌دانیم. با صراحت بگویند مشکل تیم ما چیست؟ قهرمان شدیم و حق‌مان است در جام باشگاه‌ها شرکت کنیم.

وی افزود: چرا با این لحن صحبت کردند؟ اصلا منطقی نیست. جواب مرا جوری دادند که باز هم قانع نشدم. ما تلاش کردیم، زحمت کشیدیم، حق‌مان است به جام باشگاه‌ها برویم. اجازه نمی‌دهیم کسی دیگر جای ما برود.

پیروانی درباره ارتباط برخی مربیان با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای وجود دارد و شائباتی هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: من جواب دادم؛ این لحن ادبیات و این گونه صحبت کردن مطمئن هستم هدف این است جای ما تیم دیگری را بفرستند.

مدیر تیم پرسپولیس همچنین در خصوص تجمع هواداران معترض به اوضاع مدیریتی باشگاه، گفت: امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به نفع باشگاه باشد. هوادار نگران است و باشگاه هم تلاش خود را می‌کند. مشکلاتی هست امیدوارم این پرسپولیس چون هوادار زیاد دارد اتفاقاتی بیفتد که همه در آرامش باشند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، خاطرنشان کرد: آرزوی‌مان است پنجره باز شود تا با حداکثر توان در مسابقات شرکت کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا