اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

کمیته وضعیت آرای خود را درمورد پرونده‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کمیته وضعیت آرای جدید خود را درمورد پرونده‌های مختلف به شرح زیر صادر کرد:

* در پی شکایت امیررضا جمالی از باشگاه ایران خودرو(پیکان) این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت امیرپارسا حسینی راد از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت علیرضا فلاحی نوده از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت میرهادی میرجوان از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا