اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دلیل تاخیر بازگشایی نماد استقلال در فرابورس

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بیش از ۲۵ درصد از پول برای بدهی‌های معوق و موضوع‌های اینچنینی مصرف شده که این خارج از مصوبات و توافق پیشین کمیته است.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین قربان‌زاده در مورد وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مدیران گذشته هر دو باشگاه مدیریتی نابهنجار داشته‌اند که امروز نتیجه‌اش را در این باشگاه‌ها شاهد هستیم.

وی در مورد اینکه مدارک باشگاه استقلال در کمیته مصارف تایید نشده تا زمان بازگشایی از نماد استقلال در فرابورس به هفته آینده موکول شده، گفت: امروز آخرین مهلت بود که اسناد را ارائه کنند ولی اسنادشان نرسیده و در حال جستجو بخشی از اسناد هستند. اگر در جزئیات مغایرتی وجود داشته باشد به اطلاع مردم خواهد رسید زیرا سهامداران به دلیل مالک بودند باید مطلع باشد از آنچه در باشگاه می‌گذرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه هزینه کرد استقلال از آورده‌های فرابورس با مصوبات کمیته مصارف فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: بیش از ۲۵ درصد استفاده شده برای بدهی‌های معوق و موضوع‌های اینچنینی بوده که این خارج از مصوبات و توافق پیشین کمیته است که امضای مدیرعامل، معاون وزیر ورزش و من را به عنوان رئیس کمیته مصارف داشته است. در حالیکه باید در کنار پولی که مردم برای خرید سهام به عنوان افزایش سرمایه داده‌اند باشگاه باید در آمدی داشته باشد تا بیش از این از پول مردم برای بدهی‌های معوق استفاده نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا