اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

اعلام آخرین وضعیت تیم ملی پیش از سفر به قطر توسط نبی

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال کشورمان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از سفر به قطر ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی محمدنبی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به قطر در جزیره کیش اظهار داشت: واقعاً باید از مدیریت رحیم سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش و همکارانش تشکر کنیم که این شرایط اردوی خوب را برای ما فراهم کردند. دیدار خوبی هم مقابل بورکینافاسو در کیش برگزار کردیم. برنامه‌ها را طبق تقویم تیم ملی پیش می‌بریم و مسائل طبق نظر فنی امیر قلعه‌نویی انجام می‌شود. دیدید حتی در بازی با بورکینافاسو از ترکیب متفاوتی استفاده کردیم. این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان باید در جریان مسابقه قرار بگیرند که نکته بسیار مثبتی است که چنین امری را در بازی اخیر شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به فشردگی تمرینات بدنی و کار با توپ کادر فنی باید وضعیت تمام بازیکنان را رصد کند. امروز هم کادر پزشکی صادق محرمی و روزبه چشمی را به دلیل احتمال کشیدگی خفیف در دور زمین دواند تا برای فردا که عازم دوبی قطر هستیم مشکلی نداشته باشند.

سرپرست تیم ملی با اشاره به وضعیت رامین رضائیان عنوان کرد: احتمال دارد او ظرف یک هفته یا چند روز اخیر کار را در درون زمین در کنار سایر بچه‌ها جدی دنبال کند. فردا از ساعت ۱۳ ظهر عازم قطر می‌شویم و سه‌شنبه نیز یک بازی تدارکاتی مقابل اندونزی پشت‌ درهای بسته کمپ الریان برگزار خواهیم کرد.

نبی اضافه کرد: اندونزی یکی از تیم‌های جوان جام ملت‌ها است و دیدار با این تیم می‌تواند از لحاظ تمرینی محک خوبی برای بچه‌های تیم ملی باشد.

وی در مورد شرایط اردوی کیش توضیح داد: آنچه من در ذهن دارم استادیوم المپیک کیش شکل و شمایلش نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده و امیدواریم ظرفیت سکوهایش نیز تقویت شود تا در رویدادهای آینده نیز میزبان تیم‌های خوبی در این جزیره باشیم. پورزادی و همکارانش در سازمان منطقه آزاد کیش زحمت کشیدند از زمانی که تیم ملی به فرودگاه این جزیره رسید واقعاً مسئولان کیش ۲۴ ساعته کنار تیم بودند و از لحاظ میزبانی بسیار خوب عمل کردند. این جزیره برای دیدارهای دوستانه و رسمی آتی تیم‌های ملی ما بسیار مناسب است. به ویژه در این فصل از سال نیاز بود به کیش بیاییم تا با شرایط آب و هوایی دوحه سازگار شویم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت‌ها از تیم ملی عنوان کرد: کیومرث هاشمی وزیر وزرش جوانان سال‌ها در ورزش حضور داشته و از موارد مختلف آن اطلاع کامل دارد. امیدواریم با توجه به نزدیکی جام ملت‌ها مطابق هدف‌گذاری برای صعود به مراحل بالاتر داریم با تیم همکاری شود اما چیزی را برای کسی تعیین نمی‌کنیم.

وی در مورد شرایط کمپ الریان محل تمرینات تیم ملی در قطر گفت: هتل ما به زمین تمرین چمن الریان بسیار نزدیک است البته مجموعه بدنسازی و سالنی که باید مربیان بازیکنان را از لحاظ بدنی به آمادگی بهتری برسانند تقویت شده است برای این موضوع رفت‌وآمدهای زیادی به دوحه داشتیم. بخشی از دستگاه‌ها را تقویت کردیم و وسایلی هم که نبود اجاره کردیم. زمین تمرین در شمال کمپ الریان قرار دارد زمین شماره ۲ این مجموعه است. دورش را محصور کرده‌ایم فدراسیون فوتبال قطر و باشگاه الریان نیز با ما همکاری داشتند. ما با این مجموعه غریبه نیستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا