اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

اعتراف بلاتر درباره جام جهانی قطر

سپ بلاتر در خصوص برگزاری جام جهانی در قطر واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، در فاصله ۱۲ روز مانده به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر، رئیس سابق فیفا به این میزبانی ایراد گرفت و انتخاب قطر را اشتباه دانست.

سپ بلاتر گفت: ما در آن زمان در کمیته اجرایی توافق کردیم که روسیه جام جهانی ۲۰۱۸ و آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲ را بدست آورند. ما معتقد بودیم که اگر این دو رقیب دیرینه سیاسی، میزبانی جام جهانی را پشت سر هم برگزار کنند، می‌تواند پیام‌آور صلح باشد.

وی ادامه داد: قطر کشور بسیاری کوچکی است و فوتبال و جام جهانی برای این کشور بسیار بزرگ است. من تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برگزاری جام جهانی در قطر یک اشتباه بود و من هم مسئول این اشتباه هستم زیرا در آن زمان من، ریاست فیفا را برعهده داشتم.

رئیس سابق فیفا که به تازگی از اتهام کلاهبرداری۱٫۷ میلیون پوندی تبرئه شده، اضافه کرد: برای من این موضوع واضح است که انتخاب قطر به عنوانی میزبانی یک اشتباه بود. من در تعجب هستم که چرا رئیس جدید فیفا، جیانی اینفانتینو، در قطر زندگی می کند؟ او نمی تواند رئیس سازمان محلی جام جهانی باشد. دو کمیته سازماندهی برای این کار وجود دارد، یک کمیته محلی و دیگری یک کمیته از طرف فیفا.این کار او نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا