اخبار ورزشیفوتبال جهان

خوشحالی کاپیتان اسبق آرسنال از باخت لیورپول

کاپیتان اسبق آرسنال از باخت لیورپول مقابل واتفورد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، باخت هفته جاری لیورپول مقابل واتفورد هر چقدر که هواداران تیم آنفیلدی را ناراحت کرد، باعث خوشحالی خیلی ها شد.

از جمله چهره های که از شکست ۳ بر صفر مردان یورگن کلوپ برابر تیم قعر جدولی ابراز خرسندی کردند، گیلبرتو سیلوا فرمانده پیشین آرسنال بود.

او از این جهت خرسند بود که تیم صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس بعد از ۴۴ بازی باخت تا به رکورد جاودانه آرسنالی ها در عدم باخت در ۴۹ بازی که مربوط به سال ۲۰۰۴ است، نرسد.

این چهره به روزنامه تایمز گفت: انتظارش را داشتم که چنین اتفاقی بیفتد. البته برای خیلی ها باخت مقابل واتفورد غیرمنتظره بود. با نتیجه ای که ثبت شد، آرسنال همچنان رکوردار نباختن ماند.

سیلوا افزود: حدود ۱۰ سال قبل لیگ برتر را ترک کردم. به این رکورد در سال ۲۰۰۴ رسیدیم. از آن زمان خیلی گذشته و لیورپول هم سعی کرد به آن نزدیک شود. باعث خوشحالی است که همچنان تیم شماره یک از نظر رکورد نباختن هستیم. این حس خوبی بین هواداران ایجاد می کند که مرتب درباره اش با هم حرف می زنند.

سیلوا ۴۳ ساله که سابقه انجام ۹۳ بازی برای تیم ملی برزیل را در کارنامه ورزشی اش ثبت کرده، از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ عضو توپچی های لندن بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا