اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اصولی مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را اعلام کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال مصوبات جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی بعد از جلسه هیات رئیسه اظهار داشت: مصوباتی در جلسه دوشنبه ۵ تیر داشتیم که اولین موضوعی که در دستور کار قرار داشت موضوع حق پخش تلویزیونی بود که به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی فوتبال در دنیا شناخته می شود. با توجه به جمیع جهات و ضرورت‌ها در تامین منابع مالی فوتبال ملی و باشگاهی حق پخش مورد توجه قرار می گیرد. اعضای هیات رئیسه با تاکید بر این حق فوتبال و پیگیری برای احقاق حقوق فوتبال و رسیدن به درامد سالم و پایدار الزام داشتند و در نهایت مصوب شد در چارچوب آئین نامه های مالی با بررسی پیشنهادها پخش تلویزیونی در iptv بر عقد قرارداد به عنوان شریک و همکار با یکی از این موارد در چارچوب مقررات مالی انجام شود. تا ان شاءلله این حق و این ظرفیتی که می تواند فوتبال را به کسب درآمد پایدار به انجام برسد.

وی افزود: تصویب پروژه‌های «فوروارد» که فیفا برای توسعه فوتبال و زیر ساخت ها و امکان ورزشی مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت. نزدیک به ۲ سال است که فدراسیون پیشنهادی در این حوزه نداده بود و پیشنهادها یک به یک مورد بررسی قرار گرفت. توسعه فوتبال ما در کشورمان باشد از طریق فیفا بتوانیم منابع مالی را جذب کنیم و زیرساخت‌های لازم را در فوتبال آقایان و بانوان، ساحلی و فوتسال ایجاد کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: موضوع آئین نامه کارگزاران حوزه فوتبال بود که این پیشنهاد در جلسه مطرح شد و به دلیل ایرادها و اصلاحیتی که اعضای هیات رئیسه داشتند عودت داده شد تا موضوع آئین نامه ایجنت‌ها در جلسه بعدی و بعد از اصلاحات که اشاره شد مورد بررسی قرار گیرد. موضوع بعدی تصویب فهرست بهای اخذ وجوه برای هزینه دادرسی و تجدید نظرخواهی اصلاحات انجام شد و قرار شد در پرونده های قضایی این فهرست بها جدید اعمال شود.

وی گفت: همکاران ما در حوزه آی تی و فضای مجازی سالم سازی و ایمن سازی در ارتباطات اداری اقداماتی انجام شده که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت در تقویت زیرساخت های امنیتی و آی تی خواهد بود. دستور العمل ناظر بر قراردادهای ورزشی ورزشکاران و سقف بودجه باشگاه ها و عوامل لیگ یک و لیگ برتر هم مطرح شد که به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا