اخبار ورزشیسایر اخبار

اعزام نایب‌رئیس تیراندازی به مسابقات جهانی با هزینه‌های میلیونی

نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با نام سرپرست در حالی به مسابقات جهانی اعزام شده که اقامتش هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجاه و دومین مسابقه جهانی تیراندازی در تفنگ و تپانچه از روز یکشنبه به میزبانی کره جنوبی آغاز می‌شود که در این مسابقات سهمیه المپیک نیز توزیع خواهد شد.

ورزشکاران کشورمان برای شرکت در این مسابقات در بخش جوانان و بزرگسالان در ۲ گروه به کره جنوبی سفر کردند. ورزشکارانی که مستقیم از جاکارتا به کره جنوبی سفر کردند تحت سرپرستی کهرنگی نایب‌رئیس بانوان و مرادی مدیر امور بین‌الملل به چانگ‌وون محل برگزاری مسابقات جهانی و کسب سهمیه سفر کنند اما داستان عجیب ماجرا اعزام تیم از ایران است.

در حالی که پیش از این وزارت ورزش در نامه‌ای به فدراسیون‌ها اعلام کرده بود از اردوها و سفرهای غیرضروری باید جلوگیری شود و حتی فدراسیون ها نمی‌توانند فردی را جذب کنند، اما اعزام نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی به کره جنوبی جای سوال دارد.

فدراسیون تیراندازی به دلیل برخی از مشکلات که یکی از آنها مالی بود، قبل از بازی‌های آسیایی اعزام به هانوفر و اردوی ترکیه را لغو کرد، اما مشخص نیست در این شرایط نابسامانی ارزی اعزام اکبر محمودی نایب‌رئیس فدراسیون به کره جنوبی چه توجیهی دارد؟

اگرچه اعلام شده این شخص به عنوان سرپرست تیم اعزامی تهران را همراهی می‌کند، اما سوال اصلی اینجاست آیا ماندنش به مدت ۸ روز توجیه اقتصادی دارد؟ هزینه اقامت نایب‌رئیس فدراسیون که قرار نیست از نظر فنی کمکی به تیم کند و از طرفی تیم حاضر در کره جنوبی سرپرست دارد، برای فدراسیون چند میلیونی آب می‌خورد، آیا با این اوضاع ماندن نایب‌رئیس در کره جنوبی منطقی است؟ محمودی هیچ تخصصی در تیراندازی ندارد و از نظر فنی کمکی نمی تواند بکند، در حوزه بین المللی و ارتباطات هم کاری ندارد پس به چه دلیل قرار است طولانی مدت در کره بماند؟

وزارت ورزش بارها به مدیران فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرده از سفر افراد غیرضروری به کشورهای مختلف جلوگیری شود اما باید دید چه توجیه و منطقی در اعزام طولانی مدت نایب‌رئیس فدراسیون به کره جنوبی وجود دارد.

کاروان تیراندازی ایران با ۱۹ ورزشکار با یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی به کار خود پایان داد و حالا باید از روز یکشنبه ۱۱ شهریور برای کسب سهمیه تلاش کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یک =

دکمه بازگشت به بالا