اخبار ورزشیسایر اخبار

اسبقیان: سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز معرفی می‌شود/ نیکوخصال حکم می گیرد؟

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز معرفی خواهد شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، با وجود گذشت بیش از یک ماه از پایان دوره ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی، هنوز سرپرست این فدراسیون معرفی نشده است و مسئولان وزارت ورزش امروز و فردا می‌کنند.

سیدمحمدشروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد که امروز سرپرست این فدراسیون معرفی خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با فارس در مورد تعلل وزارت ورزش در انتخاب سرپرست گفت: به هرحال وزارت ورزش بررسی می‌کند که بهترین گزینه برای سرپرستی انتخاب شود و امروز نیز این اتفاق می‌افتد.

اسبقیان در مورد نگرانی جامعه دوومیدانی از وضعیت فعلی گفت: خود من دوومیدانی کار بوده‌ام و وضعیت این فدراسیون را درک می‌کنم، اما به هرحال انتخاب سرپرست هم شرایط خاص خودش را دارد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در مورد اینکه گفته شده فرهاد نیکوخصال به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد، تاکید کرد: هنوز چیزی مشخص نیست، اما یک نفر از مدیران وزارت ورزش معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا