اخبار ورزشیورزش بانوان

از جعل امضای قرارداد ۱۰۰ هزار تومانی تا اخراج از هتل در تاریکی‌ شب

بازیکن تیم فوتسال بانوان استقلال ساری گفت: با سرپرست تیم تماس گرفتم و گفتم اگر هم اشتباهی داشتم، آیا درست است ساعت ۹ شب بیرون بروم؟ وجدانتان راحت است که گفتید مرا از هتل بیرون کنند؟ پاسخ سرپرست یک جمله بود؛ «بزن بچاک!».

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، ستاره محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقاتی که در تیم بانوان فوتسال استقلال ساری افتاده و اعتراضش به قراردادهای پرداخت‌نشده اظهار داشت: من سه فصل است که برای استقلال ساری بازی می‌کنم. سال اول به خاطر اعتمادی که داشتیم قرارداد داخلی بستیم، به ما گفتند قراردادها را پرداخت می‌کنند اما تا پایان سال فقط نیمی از آن پرداخت شد. سال دوم باز هم قرارداد امضا کردیم که به ما گفتند باقیمانده مبلغ قرارداد سال اول و امسال را پرداخت می‌کنند، اما باز هم تا نیم‌فصل خبری نبود.

* من همیشه بازیکن فیکس بودم

وی افزود: سال گذشته نیم‌فصل دوم جدا شدم و جای دیگری رفتم. من همیشه بازیکن فیکس بودم و یک ثانیه هم تعویض نشدم، اگر قرار بود کسی پول بگیرد، من اولین نفر بودم. امسال هم پیشنهاد‌ات زیادی داشتم، اما سرمربی استقلال ساری تماس گرفت و گفت؛ امسال قضیه فرق می‌کند، گفتم؛ ۴ پیشنهاد دیگر دارم و دوست ندارم به استقلال بیایم، چون سال قبل هم اذیت شدم. اگر شرایط خوب بود که نیم‌فصل جدا نمی‌شدم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه سرمربی تیم قول‌هایی امسال به من داده بود، عنوان کرد: او به من گفت من با مدیرعامل صحبت می‌کنم و به او گفته‌ام که ستاره بازیکن باغیرت ماست و یکی از مهره‌های کلیدی به شمار می‌رود. به او گفتم برای اثبات حرف‌تان ۳۰ درصد به من پیش پرداخت بدهید، اما سرمربی گفت این مبلغ زیاد است و یک میلیون تومان به من دادند تا بعد از هفته اول ۳۰ درصد پرداخت کنند.

* قراردادم را خودشان امضا کردند و به سازمان لیگ فرستادند

محمدی با اشاره به اینکه دوباره به حرف‌های سرمربی اعتماد کرده و به استقلال بازگشته، خاطرنشان کرد: هفته اول دیدم خبری از پول نیست، از مسئولان پرسیدم قرارداد ۴ برگ من کجاست؟ که سرپرست تیم به من گفت چون وقت تمام شده بود خودشان قرارداد من را امضا کرده و مبلغ را نوشته‌اند که به سازمان لیگ ارسال شده است، از او پرسیدم؛ قرارداد داخلی را باید امضا کنم. قراردادی که فقط یک کاغذ بود نه مهر و نه امضای مدیرعامل را داشت. در قرارداد دیدم قرار است به من ماهیانه پول بدهند درحالی‌که پیش از این گفته بودند درصدی دستمزدم را پرداخت می‌کنند. ماهیانه گذشت اما یک ریال هم ندادند.

وی یادآور شد: نمی‌دانم هفته چندم بود که با آبادان بازی داشتیم، قرار بود برای این بازی به من پول بدهند، من هم گفتم تا زمانی که به من پول ندهید، بازی نمی‌کنم. به تهران آمدیم که می‌خواستیم از آنجا به آبادان پرواز کنیم. از ما شماره کارت گرفتند، قرارداد من یکی از بالاترین‌ها بود، فکر می‌کنید چقدر به من پول دادند؟ یک میلیون تومان. درحالی‌که قرار بود ۳۰ درصد از قرارداد را بدهند. به چند نفر از بازیکنان هم یک میلیون تومان داده بودند، به مسئولان تیم گفتم پرواز من را کنسل کنید، من به آبادان نمی‌آیم. من حتی پول شهریه دانشگاه را هم ندارم بدهم، آن وقت باشگاه به من یک میلیون تومان داده است. وعده‌های دروغین دادند، به من گفتند اگر به ساری برسیم پول می‌دهیم. من را راضی کردند تا مقابل آبادان به میدان برویم، من مصدوم هم بودم ولی با این شرایط بازی کردم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان استقلال ساری  بیان اینکه پزشک به من گفته به دلیل پارگی کشاله نمی‌توانم ادامه بدهم، تصریح کرد: دکتر به من گفته با این شرایطی که دارم اگر ادامه دهم به دلیل پارگی کشاله نمی‌توانم بازی کنم، اما مسئولان تیم پشت گوش انداختند.

* سرمربی گفت قرارداد مالی به من ارتباطی ندارد

وی همچنین با بیان اینکه در خصوص وضعیت مالی‌اش با سرمربی تیم هم صحبت کرده بیان کرد: ‌سرمربی به من گفت قرارداد مالی هیچ ارتباطی به من ندارد، درحالی‌که با تماس او به تیم آمدم و به او گفتم چرا حرفت را تغییر می‌دهی؟ وقتی امسال نیم‌فصل تمام شد، گفتم دیگر به ساری نمی‌روم. مصدوم هم بودم و فیزیوتراپی هم لازم داشتم، حتی پزشک به سرپرست تیم زنگ زد که چرا من را به سونوگرافی نمی‌برند؟من نیم‌فصل دوم پیشنهاد‌ات زیادی داشتم اما سرپرست تیم به آنها گفته بود که من همچنان با استقلال ساری قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم. نیم‌فصل دوم به او گفتم برای من پول بریزند، گفت مدیرعامل به کربلا رفته، قرار بود قبل از بازی با فرخ‌شهر به من پول بدهند، درحالی‌که به سایر بازیکنان گفته بودند بعد از بازی با کرمان مبلغی از قرارداد را می‌دهند.

* به خاطر نداشتن کرایه دیر به تمرین رسیدیم

بازیکن تیم فوتسال استقلال ساری یادآور شد: نیم‌فصل اول ما را به یکی از هتل‌ها بردند شرایط فقط یک هفته اول خوب بود، اما بعد دیدیم که چک شهردار که از تیم ما حمایت می‌کند برگشت خورده و مسئولان هتل گفتند چون دختر هستید ما را بیرون نمی‌کنند.

یک شب یکی از مسئولان پذیرش با فریاد به ما گفت که چرا تسویه نمی‌کنید؟ درحالی‌که من گفتم کاری از دست ما برنمی‌آید و ما از طرف شهردار آمده‌ایم، مسئول پذیرش گفت اگر شهردار شما را حمایت کرده خودش هم هزینه‌ها را حساب کند. ما حتی همراه غذا نوشیدنی هم نداشتیم، به خاطر ترسی که از صاحب هتل داشتیم با استرس غذا می‌خوردیم. برای رفتن سر تمرین مشکلات زیادی داشتیم، به خانم محمدی گفتیم به ما هفتگی پول بدهد تا کرایه‌مان را بدهیم، اما این کار را نکرد. چند بار دعوا شد، صبح دیر سر تمرین می‌رسیدیم و سرمربی هم می‌گفت چرا دیر آمدید. ما دیر می‌رفتیم تا بتوانیم کرایه ماشین را از سرپرست تیم بگیریم. سرپرست می‌گفت بچه‌ها تماسی نداشته‌اند اما بعد وقتی بچه‌ها گفتند چند بار زنگ زده‌اند گفت گوشیم‌ام سایلنت بوده است.

وی افزود: درآمدی نداریم و نمی‌توانستیم از خانواده‌ها پول بگیریم. بارها وعده دروغ دادند، اگر می‌خواهند دیر به ما پول بدهند، بگویند اشکالی ندارد، اما وعده دروغ ندهند. در همان روز تمرین سرمربی به من گفت می‌خواهی چه تصمیمی بگیری چون شرایط تیم همین است و با همین ۴ بازیکن هم می‌توانیم در لیگ بازی کنیم! به او گفتم پس چرا بازیکن غیر بومی گرفتید؟

* قراردادم را یک طرفه فسخ کردند

قبل از بازی با کرمان تمرین نکردم و به مسابقه نیز اعزام نشدم. بعد از رفتن تیم کمیته انضباطی تشکیل دادند. من جریان را تعریف کردم و گفتم حق و حقوقم را می‌خواهم. بعد از جلسه به من نامه دادند و گفتند قرارداد من یک طرفه از سوی باشگاه فسخ شده و حالا بازیکن آزاد هستم باید تا ۲۴ ساعت هتل را تخلیه کنم.

محمدی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه بعد از دریافت نامه با یکی از مسئولین صحبت کردم و یادآور شد: او به من گفت در هتل بمان، من همه چیز را درست می‌کنم، اما اصلا نگذاشتند صحبت کند. شب زمانی که مشغول خوردن شام بودیم، مسئول پذیرش به من گفت از باشگاه تماس گرفته و گفته‌اند ستاره محمدی دو روز پیش اخراج شده او را از هتل بیرون بیندازید و به او شام ندهید قرارداد این بازیکن فسخ شده و هزینه دو روز اضافه‌ای که مانده را از او بگیرید.
پنج سال در لیگ بازی کردم، اما حتی یک مورد اخلاقی هم نداشتم، چطور می‌توانند شب به من بگویند از هتل بروم؟

وی افزود: جایی را نداشتم، به همین دلیل خانه یکی از بچه‌ها ماندم، با سرپرست تیم تماس گرفتم و گفتم فرض کنید من اشتباهی داشتم، آیا درست است ساعت ۹ شب بیرون بروم؟ من کجا را دارم، آیا وجدانتان راحت است که گفتید مرا از هتل بیرون کنند؟ پاسخ سرپرست یک جمله بود؛ «بزن بچاک!».

محمدی با بیان اینکه بعد از این اتفاقات با نصیری مسئول لیگ بانوان صحبت داشته گفت:همه من را می‌شناسند. من هیچ وقت مشکل انضباطی نداشته‌ام. نصیری به من گفت با هیأت فوتبال ساری صحبت کنم و پیگیر قراردادم شوم. شنیده بودم قراردادم ۱۰۰ هزار تومان است، قراردادی که از طرف من هم امضا نشده بود، موضوع را از طریق هیأت فوتبال پیگیری کردم و با توجه به نسخه‌ای که آنها داشتند دیدم قراردادم ۱۰۰ هزار تومان درج شده است. من قراردادم را ندیده بودم، حالا چطور می‌توانم وقتی قراردادم ۱۰۰ تومان است از حقم دفاع کنم. فعلا منتظر هستم تا ببینم چه کسی این قرارداد را امضا کرده و قرار است چه اتفاقی بیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا