اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

اخبار ضد و نقیض رسانه های دنیا بر سر آینده مسی

رسانه های ورزشی دنیا درباره آینده ابرستاره آرژانتینی اخبار ضد و نقیضی منتشر کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، از روز گذشته جنگ بزرگی در رسانه های ورزشی دنیا درباره آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی آغاز شده است. شبکه «El Chiringuito» اسپانیا روز گذشته با انتشار بمبی خبری، مدعی شد لیونل مسی به همراه سرخیو بوسکتس با الهلال به توافق نهایی رسیده است و در تابستان پیش رو راهی ریاض خواهد شد.

بلافاصله بعد از انتشار این بمب خبری از سوی رسانه مادریدی، جرارد رومرو خبرنگار نشریه اسپورت و نزدیک به باشگاه بارسلونا این خبر را تکذیب کرد و نوشت: مسی می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد. اولویت مسی بازگشت به بارسلوناست. خانواده او برای زندگی در ریاض رضایت نداده و می خواهند به بارسلون برگردند.

با این حال این پایان جنگ رسانه‌ای درباره آینده مسی نبود. امروز خبرگزاری فرانسه (AFP) در خبری فوری از منابع آگاهش اعلام کرد انتقال لیونل مسی به عربستان در تابستان پیش رو قطعی است. دستمزد ۶۰۰ میلیون یورویی باشگاه عربستانی باعث رضایت مسی شده و این بازیکن در راه ریاض است.

اما بعد از این ادعای خبرگزاری فرانسه، نشریه «اکیپ» فرانسه اعلام کرد بنا به منابع نزدیک به خانواده مسی او می خواهد در فوتبال اروپا بماند و در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شرکت کند. او هنوز آرزوی بازی در جام جهانی ۲۰۲۶ دارد. مسی از سطح فوتبال عربستان راضی نیست و همچنان امیدوار است تا به بارسلونا برگردد. همسر مسی هم رضایتی برای زندگی در ریاض ندارد.

آگیلار خبرنگار اسپانیایی بعد از خبر خبرگزاری فرانسه گفت: از خبرگزاری بزرگی مثل AFP بعید است که از منابعی خبر بدهد که اسمش را اعلام نکند. این خبر درحالیست که خانواده مسی برای رفتن به عربستان راضی نیستند.

شب گذشته خورخه مسی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود مذاکره با هر تیمی را رد کرد و مدعی شد که رسانه‌ها مشغول استفاده از نام لیونل مسی هستند.

آینده مسی هنوز مشخص نیست تنها راه برای فهمیدن تیم آینده این اسطوره فوتبال منتظر ماندن تا یک ماه آینده است. بارسلونا یک ماه فرصت دارد تا تراز مالی اش را ۱۰۰ میلیون یورو با فروش بازیکنانش کاهش دهد تا بتواند قرارداد مسی را ثبت کند.

به نظر می رسد در صورتیکه بارسلونا بتواند از مشکل فیرپلی مالی عبور کند و بتواند تمام شروط لالیگا را رعایت کننده برنده دوئل با عربستان خواهد بود ولی در غیر این صورت گوی و میدان در اختیار عربستان خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا