اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

جام ملت‌ های آسیا: توقف کره جنوبی مقابل اردن

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در جام ملت های آسیا مقابل اردن متوقف شد.
به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۵ تیم‌های کره جنوبی و اردن در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید تا شاگردان یورگن کلینزمن به اتمام رسید تا پس از شکست روز گذشته ژاپن مقابل عراق، به دیگر تیم مدعی تبدیل شوند که نتیجه قابل انتظاری کسب نمی‌کنند.

شاگردان حسین عموطه که در دیدار قبلی‌ خود ۴ بر صفر مالزی را شکست داده بودند، در این مسابقه ابتدا با پنالتی سون هیونگ مین در دقیقه ۹ عقب افتادند اما در همان نیمه اول با گل‌‌ به خودی پارک یونگ وو در دقیقه ۳۷ و یزان النعیمات در دقیقه ۶+۴۵ پیش افتادند. این نتیجه تا دقیقه ۱+۹۰ پابرجا بود تا اینکه کره با گل به خودی یزان ابوالعرب به گل تساوی رسید.

با این نتیجه صعود هر ۲ تیم به مرحله بعدی قطعی شد تا بازی‌های پایانی گروه E، برای تعیین جایگاه تیم‌ها باشد.

اردن که در حال حاضر با کسب ۴ امتیاز صدرنشین است در روز پایانی مقابل بحرین قرار می‌گیرد و کره‌ای ها نیز به مصاف مالزی می‌روند.

تیم اول این گروه در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه C که در حال حاضر ژاپن است می‌رود و تیم دوم مقابل صدرنشین گروه F که اکنون عربستان آن را در اختیار دارد، قرار می‌گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا