اخبار ورزشیورزش بانوان

احتمال تغییر در گروه‌بندی والیبال بانوان آسیا/ صعود ایران در گرو تصمیم آسیا

با توجه به انصراف ۲ تیم از مسابقات والیبال بانوان آسیا، احتمال تغییر در گروه‌بندی‌ تیم‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیستمین دوره مسابقات والیبال بانوان آسیا قرار است روزهای ۲۶ مرداد تا سوم شهریور به میزبانی سئول کره‌جنوبی برگزار شود.

با توجه به انصراف تیم‌های سنگاپور و ویتنام از مسابقات، ۲ گروه دستخوش تغییر شده‌اند. تیم ملی کشورمان که با سنگاپور و کره‌جنوبی در گروه A قرار دارد، حالا با انصراف سنگاپور در یک گروه ۲ تیمی قرار گرفته است. با انصراف ویتنام نیز، گروه D 3 تیمی شده و این احتمال وجود دارد تغییراتی در گروهبندی‌ها ایجاد شود.

سعید درخشنده رئیس کمیته رویداد‌های بین‌المللی فدراسیون والیبال در این باره به فارس، گفت: من با آقای شانریت دبیرکل آسیا تماس گرفتم. با توجه به انصراف ۲ تیم و حضور ۱۳ تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، این احتمال وجود دارد در گروه‌ها تغییراتی ایجاد شود. بنابراین به احتمال زیاد این تغییرات ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، ۲ تیم از گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و ۸ تیم برتر آسیا جواز حضور در تورنمنت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب خواهند کرد. با توجه به رقابت سخت ایران با میزبان، هر تیمی که به گروه ایران اضافه شود، ملی‌پوشان در صورت برتری مقابل این تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا