اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ابوالقاسم پور: مصلحتی رای داده‌اند

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا گفت: اگر بابت پرونده شکایت از شمس آذر در کمیته استیناف به نتیجه نرسیم، این بحث را به فیفا وCAS می‌کشانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درمورد رای کمیته انضباطی در پرونده شکایت سایپا از شمس آذر به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز، اظهار داشت: با توجه به اینکه جعل کارت پایان خدمت مجتبی حسینی ثابت شده است. اسماعیل حسن‌زاده، رئیس و اعضای کمیته انضباطی را قبول دارم اما اعتقاد دارم رای مصلحتی دادند و در این رای نوشته‌اند تیم‌های دیگر هم نمی‌توانند شکایت کنند. در سال‌های گذشته ۵-۴ پرونده مشابه داشتیم که اعضای کمیته انضباطی رای متفاوت با رای پرونده ما صادر کردند. اگر آن رای را دادند، پس حکمی که برای شکایت سایپا از شمس آذر صادر کردند، چیست؟ قطعا باشگاه سایپا به این رای اعتراض خواهد کرد.

وی افزود: از زحمات اعضای کمیته انضباطی برای بررسی پرونده ممنون هستم اما به هیچ عنوان از حق خود نمی‌گذریم و اگر در کمیته استیناف هم به نتیجه نرسیم، به مراجع بالاتر یعنی فیفا و دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد. در یکی از قوانین فیفا آمده در صورت استفاده از بازیکن غیرمجاز، باید بازی سه بر صفر شود. حسینی بازیکن غیرمجازی بوده که ۳ سال در شمس آذر بازی کرده است. اطمینان دارم که این باشگاه می‌دانست کارت پایان خدمت او مورد دارد اما پس از رو شدن دست‌شان در نیم فصل دوم، به این بازیکن گفتند دیگر سر تمرین نیاید.

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا تصریح کرد: شمس آذر چگونه مدعی است از جعلی بودن کارت پایان خدمت حسینی مطلع نبوده است. در کارت جعلی این بازیکن آمده مشکل پزشکی داشته اما مگر ایفمارک به بازیکنی که چنین مشکلی دارد، مجوز بازی می‌دهد؟ باشگاه شمس آذر هیچ کدام از این کارها را انجام نداده اما طبق ارتباط با سازمان لیگ، قرارداد حسینی را ثبت کرده و برایش مجوز بازی گرفته است. در این حالت خود سازمان لیگ هم دست دارد. دستگاه نظارتی روی پرونده کار می‌کند و به مرور زمان مشخص می‌شود آیا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم در این پرونده نقش داشته‌اند یا خیر؟

ابوالقاسم پور درخصوص اینکه شهاب زندی، مدیرعامل شمس آذر مدعی است از داخل استان قزوین اسناد مربوط به این پرونده را بیرون داده‌اند، گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم و یک بحث داخلی خود قزوینی‌ها است اما من همه موارد را با دستگاه‌های ذی‌ربط هماهنگ کرده بودم. امروز هم به وکیل باشگاه گفته‌ایم مستندات را تهیه کند تا به زودی پرونده را به کمیته استیناف ببریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا