اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

آنچلوتی: خوشحالم مجبور نیستم مدرک مربیگری‌ام را پاره کنم

سرمربی رئال مادرید بعد از شکست الهلال و قهرمانی در جام باشگاه های جهان واکنش جالبی داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته تیم‌های فوتبال رئال مادرید و الهلال عربستان در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه پیدا کرد.

آنچلوتی سرمربی رئال بعد از این برد و قهرمانی، گفت: خوشحالم دیگر مجبور نیستم مدرک مربیگری ام را پاره کنم چون والورده در این فصل ۱۱ گل زده و شرایط سختی را گذراند ولی او بهترین است. وقتی او خوب است به ما کمک زیادی می کند.

وی افزود: ما در حال بهبود هستیم و این قهرمانی به ما کمک زیادی می کند تا در بازی های آینده بهتر عمل کنیم. وینیسیوس هم بازی به بازی بهتر می شود و پیشرفتش محسوس است. او در این بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی رئال در ادامه به مقایسه رئال و میلان پرداخت و گفت: هر دو باشگاه خانواده من هستند. مدیریت هر دو عالی هستند. برلوسکونی در میلان عالی عمل می کرد و پرس هم در رئال عالی است. خوشحالم که من جزئی از تاریخ این دو باشگاه بزرگ هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا