اخبار ورزشیسایر اخبار

آغاز دور جدید مسابقات آزاد مینی گلف در باشگاه مینیاتور

دور جدید مسابقات آزاد مینی گلف در باشگاه مینیاتور روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش پیشرو ورزش،باشگاه مینی گلف مینیاتور واقع در بوستان ملت تهران پس از یک وقفه دوماهه به دلیل برگزاری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور از جمعه ۱۳ مرداد دور جدید مسابقات مینی گلف آزاد را برگزار خواهد نمود.

شایان ذکر است شرکت در مسابقات مینی گلف آزاد بدون محدودیت بوده و مینی گلف بازها در زده های سنی مختلف از سراسر کشور می توانند در این رویداد یک روزه ثبت نام و با سایر شرکت کنندگان به رقابت بپردازند.

طبق روال ادوار گذشته مسابقه روز جمعه نیز در سه راند برگزار خواهد شد که پس از جمع امتیازات هر سه راند نفرات اول تا سوم بر مبنای ضربات کمتر مشخص و به رسم یادبود جوایزی را دریافت خواهند نمود.

از نکات جالب این سبک مسابقات باید به رقابت شرکت کنندگانی از سنین ۱۲ و ۱۳ سال تا ۸۵ سال از استان های تهران، خراسان رضوی، قزوین، کرمانشاه، و استان مرکزی اشاره نمود.

همچنین رقابت ماهانه باشگاه مینیاتور نیز به صورت مستمر با ثبت چهار رکورد برای هر نفر در ماه برقرار بوده و همه ی علاقمندان به این رشته ورزشی می توانند در جدول رنکینگ به رقابت بپردازند

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا