اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

هادی: دوست داشتم در جهانی کشتی بگیرم، اما المپیک مهم‌تر است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: دوست داشتم در مسابقات جهانی قزاقستان کشتی بگیرم اما حضور در المپیک و کسب مدال در این رقابت‌ها مهم‌تر بود.

به گزارش پیشرو اسپرت، پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره کناره‌گیری‌اش از حضور در مسابقات جانی قزاقستان گفت: حدود ۲٫۵ ماه قبل و یک هفته مانده به انتخابی تیم ملی کمرم دچار اسپاسم عضلانی شدیدی شد به طوری که باز زور مسکن و آمپول و به سختی کشتی گرفتم.

وی افزود: با توجه به این مصدومیت باید مدتی را استراحت و فیزیوتراپی می‌کردم اما چون باید به اردوهای تیم ملی می‌رفتم فرصت استراحت و درمان مصدومیتم را پیدا نکردم از طرفی سنگینی تمرینات به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم آنطور که می‌خواهم فشار بیاورم. می‌خواستم هر طور شده در مسابقات جهانی کشتی بگیریم تا بتوانم مدال خوشرنگ‌تری را نسبت به دوره قبل کسب کنم اما نشد.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان تصریح کرد:‌ در تبریز زیر نظر دکتر رحیمی که متخصص طب فیزیکی است فیزیوتراپی و درمان را ادامه دادم اما توصیه وی این بود که حداقل ۲ تا ۳ هفته استراحت کنم وگرنه ممکن است این آسیب‌دیدگی و درد مزمن شود. با توجه به اینکه فرصت کم تا مسابقات جهانی مانده بود تصمیم گرفتم قید این رقابت‌ها را بزنم و برای حضور در المپیک که مهم‌تر و ارزشمندتر است آماده شوم.

هادی با بیان اینکه در طول این مدت با زور آمپول و مسکن تمریناتش را انجام می‌داده گفت:‌ با این وجود نمی‌توانستم فشار خوبی بیاورم یعنی نه استراحت کردم و نه فشار مطلوبی در تمرینات آوردم حتی چند روز قبل هم که کادر فنی نگران وضعیت من شده بود MRI گرفتم و همراه باکاوه، مدیر تیم‌های کشتی آزاد با مساعدت دکتر ملک محمدی در کمیسیونی که با حضور چندین فوق تخصص ستون فقرات تشکیل شده بود حضور پیدا کردم که خوشبختانه همه اعتقاد داشتند مشکل خاصی در ستون فقرات و مهره‌هایم وجود ندارد و این درد مربوط به اسپاسم عضلانی در دو طرف فیله کمرم است و نیازمند استراحت و فیزیوتراپی هستم.

وی تصریح کرد: البته نسبت به انتخابی تیم ملی شرایطم خیلی بهتر شده بود اما همانطور که گفتم آنطور که باید نمی‌توانستم در تمرینات فشار بیاورم تا به آمادگی بدنی اید‌ه‌آلی برسم. بعد از مشورت با پزشکان معالجم آنها صالح ندیدند در مسابقات جهانی کشتی بگیریم و توصیه کردند با پیگیری روند درمانی برای حضور در المپیک آماده شوم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان ادامه داد: هدف اصلی من حضور در المپیک و کسب مدالی ارزشمند در این رقابت‌ها است هرچند دوست داشتم در این دوره از مسابقات جهانی هم کشتی بگیرم و تمام سختی‌ها را برای موفقیت در این رقابت‌ها تحمل کنم اما قسمت نبود و ممکن بود به سلامتی‌ام لطمه وارد شود و حتی باعث از دست رفتن حضور در المپیک شود.

هادی با بیان اینکه در این دو ماهه اصلاً استراحتی نداشته و با وجود درد به تمرینات خود ادامه داده است، گفت: متأسفانه شرمنده مردم شدم اما قول می‌دهم تا ۲-۳ هفته دیگر با تمام قدرت تمریناتم را برای حضور در المپیک از سر بگیرم تا بتوانم با کسب یک مدال خوشرنگ محبت‌های مردم کشورم را جبران کنم. خدا را شکر مشکل مصدومیتم جدی نیست و نظر پزشکان این بود که با استراحت و فیزیوتراپی درمان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه دو المپیک قبلی را بدشانسی از دست دادم و نمی‌خواستم این المپیک را که شاید آخرین فرصتم باشد را از دست بدهم اما قول می‌دهم اگر سرم برود با یک مدال خوشرنگ از المپیک توکیو برگردم تا محبت‌های مردم ایران و به خصوص همزبانانم را جبران کنم. من یک مدال المپیک به مردم عزیز ایران بدهکار هستم و قول می‌دهم به زودی این دین را ادا کنم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا