اخبار ورزشیفوتبال جهان

آتش بس رئیس یوفا با پرس بعد از جنجال در سوپر لیگ اروپا

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا با رئیس باشگاه رئال مادرید آتش بس کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ امشب از ساعت ۲۳:۳۰ میان رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه استادو فرنس پاریس برگزار می شود.

در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه از آتش بس چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از پرونده سوپر لیگ اروپا خبر داد.

چفرین شب گذشته در مراسم قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا با پرس هم نشینی داشت. این اولین ملاقات رئیس یوفا با پرس بعد از پرونده جنجالی سوپر لیگ اروپا بود.

پرس به همراه بارسلونا و یوونتوس ۶ ماه پیش دست به اقدامی جنجالی علیه یوفا زد و از ایجاد «سوپر لیگ اروپا» با ۱۴ باشگاه بزرگ اروپا خبر داد.

اما بعد از اعلام ایجاد سوپر لیگ یوفا به شدت از این اقدام باشگاه ها خشمگین شد و چفرین موضع گیری های شدیدی را علیه این باشگاه ها کرد تا در نهایت این پروژه ناکام بماند.

ناصر الخلیفی رئیس سندیکای باشگاه های فوتبال اروپا از حامیان چفرین رئیس یوفا علیه پرس بود. رئیس باشگاه پاریس در این مراسم حضور نداشت و با پرس بعد از قضیه جنجالی امباپه دیدار نکرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا