اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران، حلقه مفقوده و کار بزرگی بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران گفت: برگزاری چنین المپیادی، حلقه مفقوده ای بود که توسط اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، در جریان این مراسم که با حضور محمدرضا داورزنی و سید عبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، سعادتمند مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روسای فدراسیون های ورزشی، روسای ادارت ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان تهران و به همت و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امروز دوشنبه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد، رضا گل محمدی نوجوانان عزیز را تاریخ سازان آینده کشور دانست و گفت: برای اجرای این المپیاد گروه های زیادی زحمت کشیده اند که جا دارد، قدردان آنان باشید. شما نوجوانان باید قدر خود و قدر کسانی را که برای شما تلاش کرده اند، بدانید.
وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان چندین بار برای برگزاری چنین المپیادی استارت زده است و این حلقه مفقوده، کار بزرگی بوده که توسط اداره کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.
گل محمدی از نمایندگان مجلس درخواست کرد برای پایداری و ماندگاری این المپیاد اعتباری را از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیرند تا شاهد پرورش و شکوفایی آیندگان ورزش باشیم.
وی ادامه داد: این کار باید ماندگار باشد و اعتبار ویژه ای برای برگزاری همیشگی آن در نظر گرفته شود، وگرنه در حد یک جرقه باقی می ماند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به جوانان و نوجوانان گفت که شما هم می توانید مثل مدال آوران المپیک جوانان آرژانتین که امروز در مراسم رژه، پیشاپیش شماپرچمدارا بودند، روزی به قهرمانان بزرگی تبدیل شوید و جای آنان را بگیرید.
گل محمدی همچنین از حضور دکتر داورزنی، دکتر احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان و از روسای فدراسیون‌ها، تشکر کرد و از روسای هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران به ویژه همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر برگزاری باشکوه اولین المپیاد ورزشی استعداد های برتر ورزش کشور تقدیر نمود.
سعادتمند: برگزاری المپیاد یک اثر ماندگار برای آینده ورزش است
در ادامه این مراسم، مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از تلاش مضاعف دکتر داورزنی در راستای برگزاری المپیاد به عنوان یک اثر ماندگار برای آینده ورزش یاد کرد و از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر قدردانی کرد.
سعادتمند از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد همه فرزندان پاک ایران زمین بتوانند برای کشورشان افتخار آفرین شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا