اخبار ورزشیفوتبال جهان

رومنیگه:می گفتند بارسا و منچستر به نیمه نهایی می رسند/بایرن، لیون را دست کم نمی گیرد

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می گوید باواریایی ها نباید به هیچ وجه حریفی فرانسوی را در نیمه نهایی دست کم بگیرند.

به گزارش پیشرو اسپرت، «کارل هاینس رومنیگه» از وضعیت کنونی تیمش بسیار راضی است. با این حال تصور می کند بعد از حذف شدن منچسترسیتی توسط لیون، بازیکنان بایرن باید با دقت و تمرکز زیادی برابر المپیکی ها  در بازی چهارشنبه شب از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شوند.

وی که تیمش ۲ روز قبل بارسلونا را ۸ بر ۲ شکست داد و کاتالان ها را تحقیر کرد، گفت:وقتی لیونی ها یک هفته قبل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یوونتوس را با کریستیانو رونالدو از جام بیرون کردند، برای دومین مرتبه نشان دادند به هیچ وجه نباید آنها رادست کم گرفت.

وی که با خبرنگار راینیشه پست مصاحبه می کرد، افزود: آنها با فداکاری بسیار بازی می کنند و قادرند با فوروارد های سریع خود هر حریفی را به زحمت بیندازند.

مدیر ۶۴ ساله که از برد غرورانگیز و تاریخی ۸ بر ۲ تیمش بسیار خرسند بود، ادامه داد:تا قبل از این بازی ها می گفتند نیمه نهایی با بارسلونا و منچسترسیتی انجام می شود. اما حالا ما و لیون در نیمه نهایی هستیم.

رومنیگه معتقد است بعد از تاخت و تاز مقابل بارسلونا، بازیکنان بایرن اسیر غرور کاذب نیستند.

او عنوان کرد: بعد از اتمام بازی با بارسلونا، در رختکن بودم. جشنی نبود و هیچ بازیکنی هم کنایه ای نزد. تیم کاملا روی بازی بعدی تمرکز کرده و با حساسیت بالا وارد بازی نیمه نهایی می شود.امیدوارم بتوانیم مقابل لیون به هدف مان که حضور در فینال است، برسیم.

این مقام همچنین از هانس دیترفلیک ، سرمربی تیم حمایت کامل کرد و گفت: فلیک با کیفیت بالاست و تیم را به خوبی هدایت می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا