اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروزی پدیده در ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای/ شاگردان گل‌محمدی بردن را ترک نکردند

از سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال پدیده خراسان بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش موفق شد تیم فولاد خوزستان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پدیده به پایان رسید. با این نتیجه تیم فوتبال پدیده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و شاگردان گل‌محمدی همانند لیگ برتر، بردن در جام حذفی را هم ادامه دادند.

مهرداد هدایتیان دقیقه ۱۲ و لوسیانو پریرا در دقیقه ۹۴ برای فولاد و یونس شاکری دقیقه ۷۳، اکبر صادقی دقیقه ۱۰۷ و محمد مهدی مهدی خانی در دقیقه ۱۰۹ برای تیم پدیده گل‌ زنی کردند.

این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و حدود ۸ هزار تماشاگر هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفتند.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک داوران: بابک داوری و عسگر محمدی

کارت زرد: میثم دورقی، ناصر سالاری و حسن بیت‌سعید از فولاد خوزستان و سعید صادقی، محمدرضا خلعتبری، محمد قاسمی نژاد و محمد مهدی مهدی خانی از پدیده

کارت قرمز: سعید صادقی( پدیده)

گل: مهرداد هدایتیان دقیقه ۱۲ و  لوسیانو پریرا در دقیقه ۹۴ برای فولاد خوزستان و یونس شاکری دقیقه ۷۳، اکبر صادقی دقیقه ۱۰۷ و محمد مهدی مهدی خانی در دقیقه ۱۰۹برای پدیده در این بازی گل‌زنی کردند.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا