اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

برنامه مسابقات اعلام شد/ آغاز رقابت ها با کشتی آزاد

برنامه مسابقات رقابت های کشتی قهرمانی جهان در مجارستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه در سالن اسپورت هال بوک شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

مسابقات کشتی آزاد با رقابت های اوزان ۶۱، ۷۴ ، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در روز شنبه ۲۸ مهرماه، مسابقات وزن های ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه و رقابت های ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه آغاز می شود.

رقابت های کشتی فرنگی نیز با مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم در روز پنج شنبه ۳ آبان ماه آغاز و رقابت های وزن های ۶۰، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم در روز جمعه ۴ آبان ماه و مسابقات اوزان ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در روز شنبه ۵ آبان ماه برگزار می شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در ۲ روز برگزار خواهد شد که رقابت های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست ها روز اول و رقابت ها شانس مجدد، رده بندی و فینال روز دوم انجام خواهد شد.

زمان وزن کشی ساعت ۸:۳۰ تا ۹ صبح به وقت محلی و مسابقات صبح ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و رقابت های عصر در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۱:۳۰ انجام می شود. فاصمه زمانی تهران با بوداپست ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت بوداپست ۱۲ به وقت تهران است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا