اخبار ورزشیفوتبال ایران

پاشازاده: چرا تیم ملی باید قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: چرا تیم ملی فوتبال ایران باید قهرمان آسیا شود؟ در این چند سال چه چیزی به فوتبال ما اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم بادران در لیگ دسته اول گفت: شرایط تیم ما خوب است هنوز در جدول مدعیان به طور کامل مشخص نشده‌اند. ما بدشانسی‌های زیادی در این چهار هفته آوردیم بازی اول تیم ما انجام نشد، در بازی دوم دو بار برق رفت و طوفان شد و در نهایت نتوانستیم پیروز شویم در بازی با اکسین هم به هیچ عنوان شایسته باخت نبودیم این مسائل باعث شد به تیم استرس وارد شود در هفته‌ آینده با نفت تهران بازی داریم که باید استراحت کنیم.

وی افزود: چند بازیکن جدید به تیم اضافه کرده‌ایم که این بازیکنان با تیم تمرین می‌کنند و شاید این بازی نکردن هم به نوعی به سودمان شود تا تیم‌مان به هماهنگی بیشتری دست پیدا کند.

پاشازاده در مورد اینکه لیگ یک ۱۷ تیمی شده است، گفت: لیگ ۱۷ تیمی خیلی بد است اما با شرایط اقتصادی که داریم ممکن است لیگ یک ۱۳ یا ۱۴ تیمی شود با این وضعیت اقتصادی و گرانی بلیت هواپیماها شرایط تیم‌ها دشوارتر می‌شود پارسال که شرایط اقتصادی بد نبود تیم‌ها گلایه‌مند بودند و می‌نالیدند خدا به این فصل رحم کند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم با این شرایط اقتصادی هفته‌‌های آخر چه وضعیتی در لیگ پیش خواهد آمد وقتی تیمی نتواند پول هتلش را بدهد چه خواهد کرد؟ در هر جامعه‌ای که فقر بیاید فساد هم بیشتر می‌شود من این حرف‌ها را در هفته‌های ابتدایی لیگ می‌زنم و بدانید که هفته‌های آخر مشکلات اقتصادی باعث می‌شود خیلی اتفاقات بیفتد و حاشیه‌های زیادی ایجاد شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: تیم ملی ما بعد از جام جهانی دیر تشکیل شد فدراسیون و کی‌روش مشکلات خود را داشتند. شخصی می‌گفت بازی‌های تدارکاتی مناسب نداشتیم که من می‌گویم با این وضعیت اقتصادی شاید اصلاً دیگر بازی تدارکاتی نداشته باشیم شرایط تیم ملی نه تنها مناسب و ایده‌آل نیست که شرایط طبیعی و نرمال هم نیست.

وی افزود: تنها امتیاز تیم ما این است که کی‌روش در تیم ملی باقی مانده و از بازیکنان و فوتبال ما شناخت دارد و بازیکنان هم او را به خوبی می‌شناسند. بنابراین باید مانند همان رویه جام جهانی پیش برویم و خبری از پوست‌اندازی و تغییرات در تیم ملی نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران  در مورد اینکه برخی می‌گویند تیم ملی باید این مرتبه باید در آسیا قهرمان شود، گفت: چرا باید قهرمان شویم؟!چه چیزی به فوتبال‌مان اضافه کرده‌ایم؟ باز هم بازیکنان به خاطر مردم و نام ایران غیرت به خرج بدهند. کره، ژاپن و چین در فوتبال‌شان خیلی از ما جلوتر هستند ما برای این فوتبال چه کرد‌ه‌ایم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =

دکمه بازگشت به بالا