اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی:بارندگی زیاد باعث شد زمین نامناسب باشد

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بارندگی زیاد باعث شد زمین نامناسب باشد و هر دو تیم به توپ بلند روی آوردند.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فجرسپاسی، اظهار داشت: این بازی بار فنی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. بارندگی زیاد باعث شد زمین نامناسب باشد و هر دو تیم به توپ بلند روی آوردند. تیم ما بازی مستقیم بلد نیست. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و برای فجرسپاسی که هوادار زیادی دارد و نگران آن هستند تبریک می‌گویم. این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعد هستیم.

عنایتی افزود: کاملا فجر را آنالیز کرده بودیم از نتیجه راضی نیستم اما در این زمین فجر از تیم‌های زیادی امتیاز گرفته و می‌دانستیم بازی با فجر در این زمین راحت نیست.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه نظر شما درباره کسر امتیاز از گل‌گهر و اضافه شدن امتیاز به تیم‌های دیگر چیست، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم کامل کارشناسی کنم چون نمی‌دانم در این مسئله چه اتفاقی افتاده، چند تیم نفع بردند و چند تیم ضرر کردند امیدوارم حق به حقدار برسد اما چون اطلاعاتی ندارم نمی‌ توانم چیزی بگویم که دوستان از من ناراحت شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

دکمه بازگشت به بالا