اخبار ورزشیسایر اخبار

ورود دیوان محاسبات به بحث رؤسای بازنشسته/ استثنایی وجود ندارد

دیوان محاسبات کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار اعلام اسامی رؤسای بازنشسته فدراسیون‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به دنبال تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه‌های دولتی، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت‌وگویی از ۱۲ رئیس بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در آخرین نشست خود با روسای فدراسیون‌ها از آنها خواست به صورت مصالحه‌آمیز موضوع را حل کنند. حتی اعلام شد برخی از روسای فدراسیون‌ها آماده کناره‌گیری هستند اما هنوز هیچ رئیسی به طور رسمی استعفای خود را مطرح نکرده است.

علاوه بر اینکه هنوز هیچ رئیس بازنشسته‌ای از پست خود کنار نرفته، برخی از روسای فدراسیون‌ها پای مراجع بین‌المللی را وسط کشیدند که می‌توان به والیبال اشاره کرد. هرچند موضوع از طریق کمیته ملی المپیک پیگیری و حل شد.

به دنبال این ماجرا دیوان محاسبات مستقیم ورود کرد و در نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار اعلام اسامی روسای بازنشسته شد. در نامه دیوان محاسبات که به فدراسیون‌های ورزشی نیز ارسال شده، دیوان اعلام کرده این قانون بازنشستگی کلیه فدراسیون‌ها را شامل می‌شود.

در این نامه خواسته شده تا اسامی بازنشستگان اعلام شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا