اخبار ورزشیسایر اخبار

مردان گلبال پنجم جهان و اول آسیا، زنان گلبال بیستم جهان و چهارم آسیا

رده بندی جدید گلبال مردان و زنان از سوی فدراسیون بین المللی ورزشهای نابینایان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از فدراسیون جهانی نابینایان جدیدترین رده بندی گلبال جهان اعلام شد که کشورمان در رده پنجم قرار گرفته که با نزول نسبت به گذشته همراه بوده است.

در رده بندی جدید که از سوی فدراسیون بین المللی ورزشهای نابینایان اعلام شد، تیمهای لیتوانی، آلمان، برزیل و بلژیک رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند. کشورمان نیز بر سکوی پنجمی تکیه داده که در قیاس با قبل، دو مرتبه نزول داشته است.

بر این اساس، ایران صدرنشینی تیم های گلبال آسیا را در اختیار دارد. پس از کشورمان، چین (ششم)، ژاپن (یازدهم)، کره جنوبی (هجدهم) و قطر (بیست و دوم) قرار دارند.

در این رده بندی، نتایج بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا لحاظ نشده است.

*گلبال زنان ایران، بیستم جهان و چهارم قاره آسیا

جدیدترین رده بندی گلبال بانوان جهان اعلام شد که کشورمان در رده بیستم قرار گرفت که به معنای حفظ موقعیت قبلی خود بوده است.

بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی ورزشهای نابینایان، ترکیه، چین و برزیل عناوین اول تا سوم جهان را به نام خود کرده اند. در آسیا نیز چین (دوم)، ژاپن (پنجم)، تایلند (نزودهم) بالاتر از کشورمان قرار دارند و ایران در این تقسیم بندی، چهارم قاره کهن است.

در این رده بندی، نتایج بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا لحاظ نشده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا