اخبار ورزشیتوپ و تور

عطایی: هر گزینه‌ای از فیلتر وزارت عبور کند، رئیس می‌شود/ فصل برداشت برای المپیک است

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: هر گزینه‌ای که بتواند از فیلتر وزارت ورزش عبور کند به نظر می‌رسد توانایی فعالیت به عنوان رئیس را دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم والیبال کاله در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از روز اول با توجه به بودجه باشگاه تیم را بستیم. تمام هدف ما این است که در پلی‌آف حضور پیدا کنیم. در نیم فصل اول هم باید از عملکرد تیم‌مان راضی باشیم چون توانستیم نیمی از مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: امسال سطح تیم‌ها بسیار بهم نزدیک است و شکاف زیادی بین تیم‌ها وجود ندارد. سال گذشته با ۶ پیروزی می‌توانستیم در رده پنجم یا ششم باشیم، اما امسال ما در رده نهم قرار گرفتیم. به هر حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا به هدف خود که همان حضور در پلی‌آف است برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون خاطرنشان کرد: به عقیده من انتخابات باید هرچه زودتر برگزار شود تا زمان را از دست ندهیم. داوری در حال حاضر سرپرست است و به خوبی کارها را پیگیری می‌کند، اما مسئولیت نهایی با رئیس آینده است. هرچقدر زودتر انتخابات برگزار شود، خانواده والیبال تکلیف خود را خواهد دانست.

عطایی ادامه داد: به هر حال درمورد گزینه‌ها هم باید گفت که نگاه مسئولان وزارت ورزش بسیار حائز اهمیت است. باید دید که نگاه مسئولان به کجا است؛ به هر حال بعد از انقلاب هیچ مدیر والیبالی ریاست فدراسیون را برعهده نگرفت. یزدانی خرم و داورزنی هیچ کدام از بازیکنان و مربیان سابق والیبال نبوده‌اند که به ریاست رسیدند. هر گزینه‌ای که بتواند از فیلتر وزارت ورزش عبور کند به نظر می‌رسد توانایی فعالیت به عنوان رئیس را دارد.

وی درخصوص میزان شناختش از داوری و احتمال ادامه کار وی به عنوان رئیس فدراسیون، تصریح کرد: واقعیت این است که من شناخت زیادی نسبت به وی ندارم. در این مدت یک جلسه سازمان لیگ با حضور وی برگزار شد که به خوبی توانست جلسه را مدیریت کند؛ البته یک بار هم درمورد وضعیت مربیگری تیم ملی تلفنی با وی صحبت کردم. به هر حال او در حال حاضر سرپرست است و باید تلاش کند تا انتخابات را در فضای خوب و سالم برگزار کند.

سرمربی تیم والیبال کاله درخصوص آخرین شرایط ایگور کولاکوویچ و ادامه فعالیت وی در تیم ملی ایران اظهار داشت: ایگور چند تورنمنت را همراه با تیم ملی سپری کرده و حالا اطلاعات وسیع تری از والیبال ایران دارد. فکر می‌کنم حالا فصل برداشت برای المپیک است. امسال مسابقات چندان مهمی نداریم و تنها لیگ ملت‌ها است که به نظر من ایگور می‌تواند به گروهی از بازیکنان که فرصت زیادی برای حضور در تیم ملی نداشتند فرصت دهد تا خودشان را نشان دهند و ستاره‌ها هم کمی استراحت کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا